Ik zei al dat ik dit topic niet elke dag kon bijhouden haha, heb vandaag maar weer even een foto inmijn album geplaatst.
Weer 2 foto's in album van afgelopen dagen. Van vandaag geen foto... ikr eageer zoveel mogelijk in de albums...
NOg een foto in album gedropt met claessens jurk (maar dan compleet te zien) Thanks allemaal voor de echter super super lieve reacties!
Hier ook weer een foto van mijn dame in album. Verder weer in veel albums gerageerd. Vele weer top gekleed!
Geen foto gemaakt vandaag, niet eens een lelijke K in een eerder geshowde combi met rode T&D lingsleeve, E in het bakkaboe streeptuniekje met roze short. Perfecte papadag combi.
Vandaag ook weer eens een foto van F in album, ga straks jullie albums bekijken en andere topic proberen bij te lezen
Foto in album. Vandaag een beetje simpel op zijn KDV dag. Kleurtje vind ik hem wel goed staan. Morgen weer wat spannenders.
Ik heb de tip van Miekje opgevolgd en het mim-pi setje met rood gecombineerd. Ik vind het wel leuk staan *foto in album*
@sweetbel, haha pietlutten mag maar het shirt is precies dezelfde kleur als de laarsjes. Het wijkt denk ik wat af door de flits.
Hier mocht T vandaag kiezen tussen het roze Ninni Vi jurkje en het rode Bengh jurkje. Het is het rode Bengh jurkje geworden en ooooo wat ben ik er blij mee! Zonder vestje is hij nog erg ruim (met name wijd), maar met vestje zie je dat gelukkig niet en zit hij prima Ga nu weer even in alle albums kijken en reageren
Hoi allemaal. Ik ben weer 'terug'. Ik ga geen poging doen om alles bij te lezen, maar wel in de albums kijken. Alles goed met iedereen en alle kindjes?