En mijn meisje nog in haar pyama, we zijn het zandkasteel aan het kijken en gaan zo mijn zoon halen uit de psz. Mijn man heeft hem op de route meegenomen. Ik denk dat ik haar zo een lekkere witte legging aandoe met een romper met lange mouwen en een h&m wollig jurkje erover.
Mike heeft een shirt van Mexx aan met allerlei kleuren blauw en een smiley erop, spijkerbroek van Name It en zijn Puma's.
Alyna heeft een donkerbruine ribbroek aan en een dun coltruitje. (beige-bruin gestreept) En zwarte laarsjes.
Lars had vandaag zijn lichtblauwe spijkerbroek met donkerblauwe poloshirt daaronden een grijze longsleeve. Zijn gewone nette schoenen erbij. Puma's zijn afgesleten...zien er nu erg schooierig uit.. Erg jammer, want mama blijft ze super mooi vinden.
Vandaag had ze een grijs spijkerrokje aan van de h&m, met grijs shirt van de zare met groen hondje erop van kant, grijs maillot en zwarte lak bont schoentjes van de zara.
Blauwe romper Grijze YODa (startrek) vest Spijkerbroek Inmiddels alles alweer in de was. Voor vanmiddag maar eens kijken wat we aantrekken.
Hihi dat jurkje heb ik ook. Kom idd nooit bij de C&A, maar liep er toevallig een keer binnen en vond die toch wel erg leuk Staat je meisje mooi hoor!
ze had vandaag een roze lief truitje aan, met daarover een lief spijkerjurkje, een legging zwart met bloemen van de primark en zwarte laarsjes
ze heeft nu een jurkje van de H&M aan met daaronder een mini tutu vast En een legging, ze zit thuis dus dan draagt ze dr hello kitty pantoffeltjes eronder
vandaag een hema maillot, een noppies spijkerrokje met name it shirt en haar nieuwe winterjas made by mama