@sab: wat een geweldige jas hier was alweer vanalles te klein vandaag! plus hele berg kleren nog in de was.. dus het was een beetje zoeken gewoon spijkerbroekje met een trui uiteindelijk. nog even gekeken voor die enorm leuke rokjes die wibra laatst had.. maar ze hadden ze ECHT niet meer helaas.
oh wat liefvan jullie! ik heb hem idd echt zelf gemaakt , en ik ben nu aan hetzelfde model (andere stofjes en applicaties)bezig voor mijn jongste dochter bestellingen, ik zou willen dat ik er tijd voor had
@ Sab, ik had helemaal over je jas heengekeken Maar wat is ie gaaaaaaaf!! Wel weer een foto plaatsen als je die andere af hebt hoor!
Een zachtroze v-halstruitje van Zara(heeft meneer zelf uitgezocht in de winkel, mama wilde rood, homootje in de dop ), Spijkerbroek van H&M, Hoge gympen van??
Een zwarte beetje wijd model spijkerbroek en een tuniekje in bruin met petrolgroen. Die kleur groen heeft ze nog nooit aan gehad en het staat toch leuk! Weer eens wat anders dan knalroze en rood (haar lievelingskleuren )
sabs85 wat een geweldig mooi jasje naar welke design heb je die gemaakt Roos/Hilco? Kun je mij misschien verklappen waar je de patroon vandaan hebt gehaald Krijg opeens de kriebels als ik het zo zie om de naaimachine te voorschijn te toveren.