Ik word gek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door M@r10e, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@r10e

M@r10e Actief lid

16 nov 2009
    111
    0
    0
    Mijn dochter van bijna 16 maanden wilt geen melk meer drinken en geen avond eten en is erg vervelend.Ze speelt met haar eten krijst alles bij elkaar.

Ze heeft 16 nov haar BMR prikken gehad eerst dacht ik dat ze daar last van had maar toen bleken het haar hoektand te zijn die doorkwam die is nou doo,r het huilen is minder en het kwijlen.

Maar eten en melk blijft een drama ik ben het nou echt zat aan het worden.
    Kijk ik hou enorm veel van mijn dochter maar ik weet niet meer wat ik moet doen.
    Soms heb ik het idee dat ze vrolijk tegen de andere doet maar niet tegen mij.

Het huilen staat me echt hoog.
    Herkenbaar en gaat dit over of wordt ze gewoon moeilijk.

Kus
    Martine

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Is dat niet die prik waar ze na een dag of 10 pas last van kunnen krijgen...? Misschien is dat het?
    Hier nog niet gehad (Sil krijgt 'm 3 dagen voor kerst, dus wordt een leuke oud en nieuw, haha), maar ik ben er al wel voor gewaarschuwd. Kan dus best dat ze zich niet lekker voelt...?

Sterkte in ieder geval! Lijkt me erg frustrerend.
    *knuffel*

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Dit is hoogstwaarschijnlijk de 15 maandensprong.
    Opeens is het over en denk, 'he, ze zit weer gewoon te eten '

4. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf geen ervaring als moeder met die leeftijd. Werk op het kdv en weet wel uit ervaring dat ze tegen moeder anders zijn dan tegen andere mensen.
    Tegen mama kunnen ze zichzelf zijn,huilen,mopperen en zelfs extra hun grenzen verleggen. Mama is er altijd en andere mensen niet. Mn zoontje is nu 7maand en zodra hij mn man ziet is het lachen en als hij mij ziet helemaal niet.Maar huilen en dan zijn armen uitsteken (zoiets van help me, jij weet het wel) doet hij wel bij mij.

Eet ze wel brood ?? Of andere eten ?? En drinkt ze verder wel goed ?? Anders bel je toch het Cb op voor wat tips ??
    Dan kan je altijd nog wel zien of je die gaat gebruiken...

Heel veel succes...

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Herkenbaar hoor! Die van mij is nu 17 maanden en is ook aan het veranderen en ook met eten soms moeilijk.

Wij doen nu het volgende: wij geven haar een eigen lepeltje in haar handen. Dan wil ze door het eten roeren en dat laat ik ook toe. Ik "voer" haar dan wel zelf, maar we merken dat ze nu heel erg dingen zelf wil doen. Af en toe brengt ze haar eigen lepeltje ook naar haar mondje, maar dan is ze tenminste afgeleid en dan schep ik tussendoor gewoon een hapje eten in haar mond.

Drinkt je dochter uit een tuit/rietjesbeker? Anders zou je daar de melk eens in kunnen doen?

6. M@r10e

M@r10e Actief lid

16 nov 2009
    111
    0
    0
    Nou het gaat gelukkig ietsjes beter ze drinkt alweer (al tijden uit rietjes en tuitbeker.)
    Maar wat is dat soms lastig zeg...

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Adem in adem uit dat was mijn gedachten altijd. Als hij niet wilden eten. En er geen aandacht aanbesteden dan is de lol er ook snel van af. Wel het avond eten en alles gewoon aanbieden en de andere dingen wil ze niet dan is het klaar. Kan zijn dat het beruchte wil niet eten tijd nu aan gaat breken.

Ik was toen van mening als ze honger eten ze wel en het klopt. Maar he tis o zo lastig. En afleiden he.

Maar zo als je ziet heb nu een dochtertje van 9 maanden en weet niet hoe zij gaat reageren als ze 15 maanden is. Elk kind is anders en reageert anders.

Maar wel even de hart onder de riem. Succes er mee.;)

Deel Deze Pagina