wat draagt jou man onder zijn overhemd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Die van mij hoeft dan gelukkig niet verplicht overhemden naar zn werk aan, heeft daarvoor gewoon werkkleding.
    Maar als hij een overhemd draagt, dan doet hij daar niks onder, vind dat niet lekker zitten.
    Zijn ze gewassen, gaan ze niet in een droger maar op het wasrek. Voor die tijd even goed uitslaan en/of alles een beetje 'rekken' met de hand en er zijn geen kreuken meer te zien.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Mijn man draagt wel zo'n "ouwelullen-hemd" onder zijn overhemden. Hij vind ze lekker zitten en heeft ook altijd hemden onder zijn kleding aan. Ik vind het ook wel sexy hoor, dat borsthaar wat er dan nog bovenuit groeit. :D

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Slim Fit T-shirt zit lekker strak.

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier draagt hij altijd een t-shirt onder zijn overhemd. En in de zomer niks.

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier een hemd en t-shirt maar strijk alleen zijn overhemd hoor.;)

6. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Helemaal niks.

7. fafje

fafje Niet meer actief

hier of niks, of een longsleeve/tshirt die strak zit...die zijn vaak wel gestreken maar soms ook niet en dat zie je echt niet...
    zijn van die shirts van The sting, en als je dar strijkt valt de vouw er sowieso al snel uit, is wat gladder spul zegmaar..

8. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Mijn man heeft ook overhemden aan, maar zonder shirt. Hij let er wel op dat hij dan goede koopt waarbij he tknoopje mooi aansluit. Helaas zit je dan meestal in de duurdere......
    Maar hij draagt in vrijetijd graag gewone shirts of polo's en daaronder een satrak stretchshirt van de Hema. Deze strijk ik nooit, hoeft ook niet en het boor dblijft echt heel mooi.

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hij draagt een t-shirt eronder en alles word gestreken. Mijn man moet elke dag een overhemd aan dus 5 overhemden en 5 t-shirts zo ie zo per week en alles word gestreken! Zeker voor de boordjes. En in het weekend als we weg gaan daagt hij ook vaak overhemden, ik vind het SEXY!!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    een wit shirt. Maar die hang ik direct uit de was uit en sla hem uit. Daarna bij het strijken doet hij 5 sec het ijzer er over heen en klaar

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Mijn man draagt altijd witte strechshirts onder zijn overhemden en die worden dus ook niet gestreken, maar gewoon strak opgevouwen, zit geen kreukje in.

Hier overigens ook heel veel strijkvrije overhemden, aan strijken doe ik niet, maar hij vindt het zelf ook maar niets, dus strijkvrij is ideaal.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    :$
    niet mijn smaak zal ik maar zeggen...

13. fafje

fafje Niet meer actief

maar die oude lullen hemden....bedoelen jullei dan andere als die singlets...

ik bedoel manlief hier heefte en brede body...en zo'n strak hempje vind ik wel sexy hoor...draagt ie ook vaak met trainen enz

14. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Eigenlijk wel opvallend hoeveel mannen zelf hun overhemden strijken :) Ik ben ook zo'n strijkweigeraar, ik koop voor mezelf nauwelijks kleren die gestreken moeten worden, no way dat ik dan zijn overhemden ga strijken...

On topic: hier ook meestal strakke t-shirts eronder, afhankelijk van het seizoen met lange of korte mouwen (of eigenlijk vriend kennende: afhankelijk van wat bovenop de stapel ligt :))

15. Within

Within Niet meer actief

Mijn man kan je uittekenen in zijn overseaz broek en een t-shirt.

Maar als hij dan een keer overhemden draagt, draagt ie er niks onder, hij heeft wel een shirtje voor er onder maar die draagt hij alleen bij bepaalde overhemden.

16. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hier ook gewoon witte t shirts, de wel iets strakkere, niet die losse dingen. Strijk ze nooit en je ziet er nooit wat van!

17. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hier net zo!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik strijk alleen de kinderkleding. Maar dat is omdat ik dat veel mooier vindt met die jurken die mijn dochter draagt.

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Een wit tshirt en voor thuis als hij dan een overhemd aan heeft ook een tshirt maar dan , zwart, blauw, wit of welke kleur dan ook ;)
    tshirt met v hals..

20. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Strak wit of zwart shirt van de Action (met rode stiksel binnenin het shirt). Ideaal!

Deel Deze Pagina