Tesske, wat een heerlijke fotos, en wat een leuk meiske heb je! Krijg ook heel veel zin in de zon hierdoor. Hoop dat de zon lekker lang in haar lijfje blijft zitten, zodat ze minder last heeft van haar longetjes! Madeliefje, oooh, wat staat dat leuk!! Volgende keer ook weer van knappe Sep! Debby, oh dat haar, geweldig! Ik kan geen foto's in m'n album zetten, bestanden zijn te groot, balen!
Sjaak is weer aan de beterende hand, pyjama dus weer verruild voor kleertjes! Krijtstreepbroek babyGap en basic shirt van HM.
wat een schatje!! Ik vind voor een jongen een wit basic shirt altijd erg stoer!! vx wel even foto draaien. scheelt de computer draaien.
Ik heb een foto van nieuwe Chaos en order rokje van S in mijn album!! Ik had een beetje spijt van het rokje, omdat ik geen goede combi kon maken. Nu een vestje en basic van de Hema erop en vind het toch een leuke set geworden. foto album!!!
ik deed het vanaf mobiel, die interface is niet heel erg cool. was allang blij dat het gelukt was. En icm wit shirt is mijn 'dress-down' versie, draag er voor sjiek een wit overhemd op. Die broek is trouwens zo cool, donkerblauw met krijtstreep dus, maar van soort sweatstof achtig spul, heel comfi dus
Hier vandaag S in haar nieuwe bengh jeans rokje!! nieuw shirt en legging van de persival liep er tegen aan en bleef aan mijn vingers plakken. Vestje van Tumble en dry. die zullen velen van jullie niet mooi vinden. Maar ik vind de combi zo super!! en stoer!! (ben momenteel beetje op de stoertocht) o, ja en natuurlijk draagt ze de hele ochten al geen luier en het gaat super!! Dus binnenkort krijgt ze net al Amy-lynn een prachtige Dora pop... Voor wat hoort wat!! Foto album
@ lynn en wonderteam !! Had deze reactie al verwacht... Heb zelf ook lang getwijfeld het terug te sturen, maar vond het vest op het benghforum zo leuk!! @ wonderteam, heb er ook een gewoon roze vest over, dus kan ook rustiger gecombineerd met witte bolero! vandaag ging ik voor stoer!! maar die trainingsvestjes voor meiden zijn ook erg hip en dan ook in super neon kleuren... Ik vind het zelf wel erg leuk..
@miekje, kleur van het vest is idd erg leuk en kan er super bij!! Komt denk ik omdat ik meer van de gewone vestjes of bolero's ben ipv trainingsvestjes ,maar ben het wel eens met madeliefke, het is lekker hip.
haha Miekje ik ben én niet van de trainingsvestjes, én niet van de neon kleuren maar das persoonlijke smaak en daar moet je je niks van aantrekken hoor!
Miekje, vind dit setje ook niet zo, maar goed, niet iedereen heeft dezelfde smaak! Meestal vind ik haar kleertjes wel heel leuk! Ik ga nu eventjes in albums kijken!
whahahha lekker allemaal aan de DORA poppen hihiihih hier inmiddels ook 3 dora onderbroeken krijgt ze snachts aan
maar knap dat ze zonder onderbroek gaat! voor je het weet gebeurt het vaak althans zo heb ik het wel ervaren Lynn hoe gaat het met danique en zindelijk? of is ze er een beetje klaar mee... agh ze is nog jong genoeg zou ik zo denken
@Mirell: lief dat je het vraagt, de fase is een beetje over gegaan...het komt wel weer een keer...ze draagt wel ondergoed (heb geen rompers meer) maar nog gewoon een luier. Ze kan nog niet aangeven als ze gaat plassen, soms zegt ze plassen, maar dan heeft ze dus al geplast...