@ YenD, stoere vent! @ Luna.., lieve foto, shirtje is niet mijn smaak. @ Debby, blijft idd een leuk rokje!
Ik ben bij Lot al Lisa dr oude kleertjes een beetje aan het uiproberen, heb ik nooit eerder gedaan maar ben dr eigen kleertjes een beetje zat aan het worden. Lot gister in noppies Bekijk bijlage 228913
Lisa vandaag V&D/Mexx Bekijk bijlage 228915 Heb dr haar anders gedaan ( 1knot aan de zijkant) en vind het eigenlijk best leuk staan, wat vinden jullie? Ze lijkt gelijk een stuk ouder zo vind ik. Bekijk bijlage 228917
YenD stoere boy hoor! Lot & Lisa zien er weer mooi uit, vind dat haar erg leuk zo (wacht op het moment dat E haar pluizenbol eens in een staartje oid kan....) Ik heb geen 'oude' collectie om E aan te trekken maar doe het nog even met wat er in de kast hangt, vooral de dingetjes die wat meer achterin zijn komen te hangen probeer ik nog een keertje. Vandeweek en vandaag in HEMA. Foto's zijn niet superduidelijk want ze wou niet echt poseren maar jullie herkennen vast het jurkje er wel uit.
@ Mariomama, leuk!!! En idd zo doe ik het bij Lisa ook hoor, dit setje van vandaag heeft ze ook pas voor de 2e x aan omdat het steeds bleef liggen. Ach hier kom ik die paar weekjes nog wel mee door.
@yend, lekker stoer hoor!! @diddl, leuk weer zeg. Handig zo'n grote zus Haartjes van Lisa ook erg mooi! @mariomama, leuk!!
Bekijk bijlage 229045 Nouuu, ik dacht ik post ook eens in dit topic en dan vindt niemand het mooi. Smaken verschillen nu eenmaal, dus ik probeer het gewoon opnieuw. Ik vind jullie kleertjes i.i.g. wel leuk! Vooral de fuchsia-kleuren vind ik erg mooi. Dit had Avey vandaag aan: truitje van Noppies, minirokje geen idee (gekregen) en maillot H&M...
@Lunacy, wat een schatje! @Diddl, ze zien er leuk uit en ik vind die haartjes ook mooi zitten. @YenD, stoer, ik vind roze voor jongens ook erg leuk, mijn zoontje heeft dezelfde schoentjes, maar dan in een andere kleur. @Debby, leuk rokje! @Mariomama, leuk, die kleuren staan haar ook goed!
Hier het truitje van H&M, de tuniek gebreid door oma. De spijkerbroek van HEMA en de laarsjes van Primark Bekijk bijlage 229073
ha, die heb ik ook! van de HEMA? erg leuk is ie. Je jongen staat er zeeeer stoer bij Lunacy, leuk zo hoor! Debby, hele mooie kids en mooie kleertjes. Diddle, ik vind dat lichte roze niet zo bij Lot, Lisa wel erg leuk setje! haartjes ook mooi. mariomama, hele leuke setjes. dr haartjes zijn toch zo ook cute!
@ YenD: Wat een mooi stoer mannetje zeg! Leuke kleertjes!! @ Diddl: Staat leuk dat setje bij Lot (is dat nou hetzelfde printje als van dat jasje?) en wat een leuke foto met die haren wapperend! Lijkt wel een modelletje! Vind de haartjes van Lisa erg leuk zo! Heb dat hier ook al eens geprobeerd, maar dat wordt hem nog niet... Staat inderdaad heel wijs! @ Mariomama: Leuke setjes! @ Lunacy: Gewoon blijven posten hoor! Je hebt een prachtig meisje en ik vind dit setje ook leuk! @ Sjudith: Mooie meid zeg!! Vind vooral de laarsjes gaaf!
hier nog paar fotootjes, niet zo beste kwaliteit, zal dit weekend weer eens beter mijn best doen jo in roze shirt met haai HEMA ro in lieveheersbeestjes blousje van H&M (van nichtje) en rood vestje van Noppies
@ Debby: Rokje blijft leuk he? Hier heeft de oudste hem vandaag ook weer eens aan in deze combi. Foto is oud, maar daar staat ze tenminste stil! Ik zie nu pas hoeveel ze weer gegroeid is. Denk dat deze foto van eind 2011 is, maar daar valt de set echt nog veel groter in verhouding... En nog een ander foto'tje van afgelopen weekend. Oudste helemaal in Bomba. Oh ja, let niet op de slofjes, ze kwam hier net uit bed na haar middagslaapje...
Diddlmouse wat zagen je meiden er gisteren heerlijk uit en wat een mooie foto zeg van dichtbij lekker bekkie @mariomama leuke meid heb je en die kleur staat haar heel goed! @lunacy je hebt een heeel lekker kindje en de kleur staat haar heel leuk hou alleen niet van printjes @yend is ie al uitgehuwelijkt .....hahahhahahah knap ventje
leuk meisje lekker snoetje kleertjes niet echt mijn smaak (maar dat mag hier he!heel legaal op dit toppic)