Ik heb laatst een aantal sets gekocht van Kiezeltje (zie hier als je het niet kent) voor de kleine. En voor m'n nichtje een leuke rok gekocht van Geisha kinderkleding.
Thx allemaal voor de leuke reacties op mijn meisjes! @ Miekje, hihi fijn he! Hier is het vooral om dr haren, ze wil echt alleen maar 1 staart @ Debby, heel leuk dat van sam!
Hier vandaga weer C&O maar dan weer anders gecombineerd. Dit shirt had ze nog nooit aangehad maar vind het zo ook erg leuk. Bekijk bijlage 229874
Hahhaha hier dus ook verschrikkelijk.. Alleen roze dingen vind ze mooi maar ze doet het er maar mee!!
diddl thnx! Dat overhemd heb ik ooit eens op de rommelmarkt gekocht! Ik vind het shirtje echt heel leuk staan! Ik vind c&o best leuk, ze hebben ook leuke dingen voor jongens vanaf 92, dus volgend jaar ga ik daar eens naar kijken!
@miekje, haha lang leve de eigen willetjes. lastig ,maar heeft ook wel weer wat soms @diddl, erg leuk je meiden bij k3!!!
ja kruipen vind niemand leuk voor kleding door Amy-lynn haar heupafwijking was ze onwijs laat met lopen en kroop dus erg lang ik streek aan de binnenkant van haar vingino broekjes donkerblauw stof zodat ie minder snel doorging maar geloof mij dat ik blij was dat ze met 21 maanden eindelijk ging staan en in dezelfde week liep ze ook
wij shopaholics die kiezeltje niet kunnen en geisha is niet helemaal mijn ding maar zeker niet onbekend hoor!
Diddl, staat erg leuk. Goed kleurtje, dat blauw! Mirell, erg leuk dat tuniekje! Wel een goede tip, ze draagt niet vaak spijkerbroekjes, maar ik ga het onthouden! Mijn excuus trouwens voor rare typfouten/gekke woorden. Ik kan nog steeds nergens vinden waar ik de autocorrect van de iPad moet uitzetten...
ja moeders mogen niet ziek zijn he!! nee maar gaat weer beter geen hoofdpijn meer gelukkig dus morgen lekker dagje werken en dan lang weekend met veel zon hoop ik!
amy-lynn droeg toen veel haar spijkervingino omdat ze natuurlijk wel al wou spelen en een legging was in 3 minuten door ze kroop ook niet echt ze deed 1 been gebogen naar achteren en sleepte die over de grond dus binnen no time een gat dus buiten en op kdv was wel bijna altijd broekje aan vandaar nu altijd jurkjes...we halen de tijd in
ja, hij is leuk mirell! diddle, ik vind dit ook een erg leuke combi, net wat stoerder! hier even Bengh overslagjurkje aan, die Mirell in het rood heeft. Ik vind hem wel nog wat lang, het kan als je van lang houdt maar ik vind wat korter leuker dus hang hem nog even weg voor eind zomer/najaar. (zie foto op dr tenen, daar vind ik hem beter.)