thnx voor jullie reacties Ga volgende keer eens een andere maillot proberen @mirell, ik ben nooit zo'n fan van bruintinten ,maar dit staat mooi!
Ik heb weer leuke dingen voorbij zien komen! Vandaag weer eens tijd gehad voor een foto, dochter in Benetton en zoon in Ralph Lauren en Ducky Beau. Foto's in album.
ben zelf eigenlijk ook nooit zo erg bruin hoor! was meer dat ik het goedkoop kon kopen vorig jaar en dat ik dacht agh weer wat anders maar ik vind het ook wel leuk staan het is alleen nog wat ruim denk dat het volgend jaar beter zit zo rond februari/maart we zien wel
mirell, dit vind ik nou voor een keer niet leuk, vind het haar niet zo staan deze kleur. wonderteam: is fay al gewend aan dat je haar haartjes doet? ik probeerde het vandaag bij Ro maar was echt drama. nou is ze ook niet op dr best vandaag maar ze vind het echt niks dat gedoe aan dr haar. ze had vandaag rood oilily rokje en grijs cakewalk vestje aan maar was de laatste keer, wordt echt te krap en mouwtjes te kort. straks wat anders als ze wakker wordt
@ mirell, leuke foto!! mooi setje. Ik ben ook niet zo van de bruin tinten. vind het bij kinderen vaak een beetje saai! maar deze set is een echte uitzondering... @ wonderteam! doe het even zo, leuk vestje. vind andere malliot ook leuker. @ lob! beide erg leuk. @hier vandaag haar nieuwe muy Malo tuniek. skinny van de hennes. Ik vind het nog een beetje groot mt 104! dus anders gaat het in de kast voor volgend jaar. Ik vind twijfel ook of ik de tuniek moet houden? Ik vind de kleuren haar niet zo mooi staan.. foto in album
Lynn ze mag volgende week een proefles ballet mee doen eigenlijk vanaf 3,5 maar ze zegt kijk maar of ze er aan toe is mag 2 tot 3 keer gewoon meedoen en als het bevalt dan is het per maand 17,00 dus valt weer mee waar heb jij de balletkleertjes vandaan?
@geke, nee helaas is Fay hier ook niet zo happig op haartjes doen @babydream, leuk het staat lekker stoer!!
Zooo... ik haak weer in vanaf hier. @Babydream: Leuk setje en schattige knotjes in d'r haar! Hier een foto in album!
Ik wilde een foto plaatsen maar laptop valt uit en krijg hem niet meer aan toch maar een nieuwe kopen denk k! Echt zo grappig als ik met mijn iPhone op internet ga zie ik bij iedere reactie Lynn haar kerstboom staan! Is wel gezellig mijn Phone is ook in de kerst stemming denk hahahahaha!
Mijn vader is weer langs geweest hahaha kmoet lachen om mezelf ben zo`n leek met computers! Maar hier Mila in haar outfit: Bekijk bijlage 204620 Evi heeft haar bengh outfit aan maar die wilde niet op de foto!
@wonderteam;Dankje!En ik ga in je album kijken! @leoschepje;Ik ga ook in jouw album kijken! @future;aaah gelukkig zo'n handige papa!En wat staat dat leuk bij Mila zeg!! Shirt & maillot;Hema rokje; WE Bolero; Gap Weer klaar voor de psz vanmorgen
Thnx voor de reacties @babydream, ik koop voor MAson idd veel bij h&m. Ik werk zelf midden in het centrum (bij Etos) h&m zit er vlak naast, dus ik loop daar al snel binnen haha. Voor hem slaag ik daar meestal Goed. Leuk setje van je dochter. Vind de boler heel gaaf. @futuremama, hier ook zo'n leek haha. Ze ziet er er top uit!