Heb vandaag ook weer een foto gemaakt. Zwart shirtje uiteindelijk gevonden bij Prenatal (bij de Hema hier hadden ze inderdaad hele lelijke grijze shirts..) Rok van Claesens Legging H&M
Whahaha, thx Ja, hij is leuk he. Had hem liever iets rustiger gehad qua kleuren maar je hebt echt maar heel weinig keus in barbiehuizen, meeste zijn gewoon poppenhuizen, tja dat is te klein. Deze is wel groot genoeg
@ Ikkie, leuk, lekker stoer! @ Loesjuh, grote meid dus jou jongste! Leuke setjes hoor. dat Mexx setje van je jongste is ook erg leuk. @ Minaa, wat een schatje! En een leuk rokje.
Schattig! Ik heb ook een claessens rokje in dit model, maar vind hem zo groot/wijd vallen, bij jou ook?
Minaa, wat een leuk setje! Jouw dochter heeft een mooi donkere haartjes! Loesjuh, helemaal super in C&O. Mexx setje staat ook erg leuk. Normaal ben ik niet zo van de Mexx, maar in de babymaten doen ze het zo verkeerd nog niet . Heb voor Sep ook wat spulletjes van Mexx Cally, zou het niet knippen... Maar hier spreekt ook een moeder van een dochter die een moord zou doen voor die krullen Hier foto's van dinsdag, de hele dag regen, dus gezellig chocomel maken met mama. Setje is van Z8. Sep in Noppies.
E in rood-met-witte hartjes: capuchonvest HEMA, gympies V&D. Shirt Vingino, shirt Zara en legging 3pommes.
Leuk madeliefke! Ik heb hier idd ook alleen in de babymaatjes mexx-kleertjes. @ Mariomama, ook weer leuk.
heel mooi!! leuk shirt van Sep. Die heb ik nog niet gezien van Noppies. Merk alleen dat ik bij jongens niet zo naar Noppies kijk..
lieve kindjes madeliefke! en mooie kleertjes mariomama, ook erg schattig! meisje in claesen's rokje echt lief! allemaal bedankt voor jullie reacties! nu ff snel vanaf werk
Thnx voor de reacties! Julie is idd wat steviger maar niet heel zwaar. Denk nu zon 11 kilo. Megan daarentegen is met haar 3,5 jaar nu 12 kilo. MInaa, leuk!! Madeliefke, ook erg leuk! Mariomama, gaaf setje met de stipjes!
Het rokje is nog wel ietsjes te groot maar hij zakt niet af. Ze zit nu eigenlijk in maat 74 en dit is een 80, denk dat als ze in 80 zit dat hij dan mooi aansluit Heb trouwens wel een lekkere bolle baby misschien maakt dat het verschil!
Ik heb hem denk ik een maand geleden nog even aangepast en het was nog veel te groot hier (92), maar misschien ga ik het nog maar eens proberen dan! Hier ook geen mager kindje
@loesjuh, leuk!! @minaa, lekker koppie toch! @ madeliefke, Mooie foto zo van Sepp zeg! Hoe gaat het verder? Pucj ziet er ook super uit! @mariomama, wauw dat rode is echt top!!!
Loesjuh, grappig, twee meiden met een ander postuur. Leuke kleertjes. Setje van mexx is super! Mariomama, gaaf dat rood!! Minaa, lief kindje zeg! Denk dat rood ook leuk staat op het rokje. Madeliefke, wauw, wat een mooie foto van sep!! Puck is ook echt een dotje, setje van z8 staat leuk. Van wie waren de pyjamakindjes ook alweer? Echt te schattig! Ik heb vandaag het Feetje jurkje dat we allemaal hebben klaarliggen voor mn dochter. De leren slofjes zijn eindelijk binnen, dus die matchen leuk mee!