Wat een leuke kleren hebben ze allemaal aan zeg! Je kan ook zoveel leuks kopen! Mijn zoontje is 9 weken en draagt veel van noppies is nu wel echt mijn favoriete merk. Zal snel eens een foto posten!
@Loesjuh, gaaf zeg dat Bomba jurkje! Waar heb je dat gekocht? @Geke, het Feetje setje heb ik ook! Nog nooit aangehad, niet een gepast.. Hopelijk staat het mijn dochter net zo leuk als jouw dochter!
Leuk Lob! Dat jurkje heb ik te koop in 86. Vind het een heel leuk jurkje maar het zit hier niet zo mooi meer.
Sjaak vandaag in pannenkoekenboerderijtafelkleed roodwit gebllokt overhemd van lief, op een witte broek van benetton. Foto is al eens langsgeweest.
Hier Tygo (9mnd) in een nieuw/oud shirtje en stoere spijkerbroek. Gekregen via scouting, hele vuilniszak vol met allerlei super leuk spul!
Loesjuh, je meiden zien er mooi uit! Bomba jurkje is te gek! Geke, Feetje setje staat super. Andere setje vond ik niet zo, maar het ziet er wel heerlijk relexed uit. Lob, wat leuk om te zien datje zoon en dochter zo op elkaar lijken. Grappig, ik heb ook het Feetje jurkje en het Little Feet jurkje!
@snoepjevandeweek;Nou je dochter is met recht een snoepje!En wat een leuke naam! @mirell;Je meissie ziet er weer super uit!Leuk die blauwe set met die all stars erbij! @ikkie24;Stoer jasje heeft je ventje! @djmomo;Wat een knappe kerel heb je toch! @wonderteam;Leuke combi dat blauw/roze!Wat veranderd je meisje ze, krijgt echt een peuterkoppie, dat hele baby gaat eraf, lieffie! @Geke;leuke set, schoentjes ook erg leuk! @loesjuh;Lief jurkje van je kleine meissie en je grote dame helemaal gaaf! @lob;Stoer die set van je mannetje en je meisje erg lief! Mijn meisje gister voor de verjaardag van opa.. Foto van vandaag moet ik nog maken
Wat een leuke kleertjes weer allemaal! Hier zijn we gisteren uit eten geweest. Jurkje lijkt kort maar hij was een beetje omhoog gegaan door vriend zijn arm Jurkje en sokjes van Tommy Hilfiger, romper met lange mouwen van C&A en maillot van de hema
Supersimpel vandaag. Evi in broek Name It en shirt Hema met strijkapplicatie ( gekregen van mijn mams). Thijs in broek van Ter Stal en shirt Frendz. Bekijk bijlage 238224
Babydream, mooi jurkje hoor! Hier dragen we de maillots ook nog als het fris is. Minaa, heerlijk grietje. Het blauw staat haar erg mooi! Mamatob, ze zien er heerlijk blauw/rose uit Leuke outfits hoor! Geke, ik vind beide setjes echt heel leuk! Hier vandaag Puck in een Cakewalk jurkje (is volgens mij al een keer geshowed) en de kleine man in Lief!