thnx voor de leuke reacties @geke, leuk hoor het Feetje setje!! @loesjuh, echt heel leuk zeg dat Bomba jurkje. @lob, top weer beiden! @madeliefke, Wat een lekker mannetje! @babydream, jurkje is dit keer niet helemaal mijn smaak. Maar het is wel mooi afgestemd zo! @mariomama, super weer! @mamatobe, Oh dat shirtje van je zoon is heel cool!!
Minaa: wat een schattig jurkje.. Mooi meisje zeg. loesjuh: Leuk jurkje! Lob, leuk vooral je zoon, lekker stoer. Hema heeft weer leuke dingen zag ik. Madeliefke.. wat een schattig mannetje Babydream: schattig dat roze.. mariomama: staat leuk mamatobe: leuk shirtje nouktycho: super zeg om die kleertjes te krijgen, mooi manneke
Ja inderdaad iedereen heeft het druk ofzo.. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd zodat ik in je album kan kijken als je het goed vindt?
Hier een 1e hulp bezoekje gebracht nadat madame bij de psz tegen een kast aan was gevallen... Zij draagt; een geplakt voorhoofd en zwaluwstaartjes
@babydream: ach jee arme meid! Hoe voelt ze zich nu? Hier vandaag: benetton shirt, persival legging en bolero en Nono rokje:
Ach gos Babydream... Hier ook een geplakt voorhoofd, mevrouw was afgelopen vrijdag (jaaaa, de 13e ) met haar hoofd op de rand van een stoeltje gevallen. Ze dragen dus dezelfde "look" die meiden van ons Lynn, heeeeeeeeeel mooi! Rokje is echt top!
arme schat babydream! Hier is emma vandaag tegen de punt van de tafel gevallen door mijn schuld Ze prikte in mijn oog met een zonnebril dus ik wil haar opzij schuiven, valt ze zo van de bank tegen de punt van de tafel lynn heel erg leuk!
@lynn;Wat leuk zeg!!Lekker zomers die blote beentjes..Staat super! @madeliefke;Zou het een nieuwe voorjaarstrend zijn?(hopelijk blijft het bij 1 keer) @debby;Ach Wat zielig, kan jij niet wat aan doen hoor, logische reactie maar toch voel je je dan schuldig he?Heeft ze er wat aan over gehouden?
tnx meiden!Rokje ben ik zelf ook echt weg van, kan in de zomer met korte mouwen ook nog een andere combi maken. @debby: ach jee ook al gevallen... @madeliefke: nee he, jouw meisje ook al, hangt het in de lucht ofzo? *afkloppen*
Wauw! Vind altijd dat jij hele leuke setjes heb! Hier vandaag geen foto gemaakt.. Zal het morgen wel weer doen
Wat een hoop ongelukjes! Sneu hoor! Hier al heel de week 'soepoogjes' dat staat ook zo zielig. Hopelijk komen ze er allemaal goed vanaf zonder te veel littekens, schrammen enzo. E vandaag in z8 jurkje donkerblauw met strik-opdruk met ruitrokje eraan, al eens geshowd.
Wat een stilte hier...Madame vandaag met papa naar het Peuterfestival & Dirk Scheele geweest.. Papa had haar ook aangekleed en heeft ie best goed gedaan Broekje Vingino de rest Hema