@joyce, beide dames weer erg leuk @frederike, erg leuk dat jurkje van Bente. Vierde Rubin zijn verjaardag? @babydream, nou wat een rel, Jij bedelaar Uiteraard heb ik op je mooie meisje gestemd Hier vandaag geen foto. Kids waren naar het kdv.
Dankjulliewel!Ik zag dat het topic inmiddels op mijn verzoek verwijderd is...Wat een stelletje zeg... Hier trouwens vandaag bolero en skinny van de WE en een longsleeve van Benneton..Ze was bij oma dus geen foto...
@babydream. ik kan alleen de foto niet zien op die link. Heb wel in die poll gestemd ,maar zie verder geen foto
gedaan. Zag dat je hyves moet openstaan voor vrienden van vrienden. Ik heb een www op me hyves en FB gezet. Misschien win je zo ook wat stemmen?
bomba rokje met hema gecombineerd ga nu snel stad in ff rode maillots halen deze zit een glee in vanmiddag kom ik reageren op iedereen doeiiiii en nog ff vend nog leuks gezienslechtttt
Mirell ik vind het rokje ook heel leuk! Lynn ze ziet er weer top uit! Voor de rest reageer ik in de albums! Hier ook weer foto's in album!