emma wilde vanmiddag perse haar k3 jurkje (van slc) aan... let net op de maillot. Ze had eigelijk haar roze hema jurk aan...
en uiteindelijk kwam kixx binnen dus nog even met het bijbehoorende shirtje denk dat ik dit leuk vind met haar rode jasje erop en het rode shirt spreekt leuk met het bondje in ieder geval kan ik alle kanten ermee op en ben ik blij met mijn aankoop ben ook heel blij met de andere set van bomba krijgt ze morgen aan met sinterklaasviering
Haha, ik zag het idd oom staan @debby, nou je zou niet zeggen dat het een K3 jurk is eigenlijk. Wat een mooi koppie ook!
mirell echt heel leuk zo! Ik ben geen fan van bomba maar vind het zo wel leuk (het was bomba toch?) Ja deze is k3 jurk is wel leuk zo toch? Het is niet van die nepkwaliteit als je het in de winkel koopt maar ik geloof dat iemand het voor slc had gemaakt. Ik vind hem wel kort maar dat vind ik al snel dus zal wel aan mij liggen... Ik hoop dat ze hem nog past in maart want dan gaan we naar het het k3 concert! (tegen die tijd ben ik er wel op uitgekeken want ze wilt hem nu elke dag aan...)
Staat super Mirell! Echt leuk ook met dat shirt van bomba erbij. K3 jurk... Hmz Haha, wat geweldig dat ze dat dan aan wil
@Mirell: had het bontje ook al zien hangen..heel leuk..! " Gaaf joh die kleertjes van je meisje.... @Debby.... aah wat is ze schattig....k3 jurkje is leuk Ik heb dat ook wat je zegt dat je jurkjes al gauw kort vindt...ik heb dat met rokjes en jurkjes...
ja en dat maakt het des te moeilijker ben echt gek van bomba lekker matriaal superzacht en vanavond nog een paar items kopen om te combineren ik word hebberig mag nog klein beetje kopen....
mirell bij kixx in de winkel hadden ze ook nog heel veel bomba. Maar in de winkel is het maar 30% korting
ja online 40% en weet niet of ik nog een keer 10% korting krijg met de code?? wat was die code ook alweer?? ff teruglezen
whihoeee en thanks lieverd voor het geven van code ik mag nog 3 items kopen dit jaar van mijn man dusssss ik ga voor bomba!!!!
whahahha hij zegt wat zeggen jullie daar nu op het forum zegt hij: hoi ik ben mirella en ben koopverslaafd hoi mirella welkom wij zijn het ook allemaal koopverslaafd