haha de Anonieme Shopaholics... alleen in plaats van elkaar te helpen maken we het alleen maar erger voor elkaar....
@hier nog 1 in de ontkenningsfase @debby...idd mirell heeft het over de VD en hoppa gelijk kopen.... is niet goed dit haha
Ja, erg hè, ik heb net een Storio gekocht bij V&D, scheelde ook weer lekker, 15% korting en geen verzendkosten. Wel geen kleding hoor, maar toch. Zal ze wel helemaal geweldig vinden, al krijgt ze hem met Kerst, heb al genoeg dingen voor Sinterklaas. Bij mij gaat het met vlagen, soms kopen ik weken helemaal niets en dan ga ik weer helemaal los, ontkennen doe ik niet eens meer!
@Mirell;Wat een gave combi;s!Met rood gecomibineerd vind ik hem indd het leukst @Debby;Aaah schattig zo'n kleine K3 fan..Hier hoor ik ook de hele dag maaamaaaaa k3 muzieeekkkieee aaaannnn ontkenningsfase; hier echt niet aanwezig hoor Meisje vandaag in broek, sokken & blouse; Pomp de Lux vestje; Hema
Babydream.. Leuk zeg! Ik heb dat blousje ook voor mila besteld.. Ikzelf vind de broek niet leuk, ik zou er een leuke jeans onder doen.. Hoe vind je pomp de lux vallen?
@Mirell, super leuke outfits!!! Echt heel gaaf. Ik vind Bomba ook erg leuk, de babylijn dan.. de rest ken ik nog niet. Hier ook niet meer in ontkenning... vandaag 3 grote volle dozen van Kixx, 't Elfje en Kleertjes ontvangen . Helaas weer geen foto's vandaag, lukt me zelden om een goed moment te vinden. Ga vanaf morgen weer mijn best doen.
@mama32;Dat kan van die broek, zal het ongetwijfeld ook nog een keer anders combineren maar ik vind hem wel erg schattig..Ik vind het goed op maat vallen....Heb in die maattabel dr nagemeten en het klopte goed..
haha nou ik ontken niks hoor... ik weet 100% zeker dat mochten wij het financieel moeilijker krijgen dat ik wel minder zou kunnen kopen. Maar ik weet ook dat ik er van geniet en dat het gewoon financieel makkelijk mogelijk is. Mijn man is op dit moment alleen maar blij dat ik shop. Hij heeft 2 maanden met een vrouw gezeten die hij niet meer terugkende. Het shoppen is dus een goed teken. En ja... af en toe is het misschien een tikje dwangmatig... en dan? Word ik daar slechter van glimlachje haha nou ik kijk eigelijk nooit op de v&d site. Ik heb nu al een paar keer gehad dat het tegen viel. Maar ach, voor dit bedrag gok ik het wel een keertje.
babydream ik vind het erg schattig maar ik vind de broek ook niet zo. Maar goed, ik ben geen fan van pompdelux...
@shoppen....ach ik ontken het ook niet hoor...nou ja ik word helemaal happy van shoppen....en manlief ziet liever 4 x per week de TNT hier aan de deur dan de vrouw die hij maandenlang heeft gehad na de bevalling van ons kleintje...hij heeft andere dure hobby's zoals erg vaak naar voetbalwedstrijden en dan de beste plekken dus duurste kaartjes..enz enz... en daarbij idd. wat je ook zegt....hier gaat straks in januari eea veranderen qua inkomsten omdat ik na mn zwangerschapsverlof nu volledig terugkeer van ziekte (en minder uren ga werken ivm me dochter) dus de inkomsten worden minder...maar we hebben het uitgerekend en onze hobbys kunnen we voortzetten maar soms in mindere mate.... ik keek ook nu pas na die mededeling van Mirell op VD.nl en keek ook alleen maar naar Benetton...vind vd sowieso in echt altijd tegenvallen..heb al paar keer gehad dat ik hier "leuke" kleertjes voorbij zag komen en als ik dan in de winkel sta denk...huhh is dat hetzelfde.... @babydream....bovenstukken zijn leuk...broek is niet mijn ding.
Ik herken de shoverslaving. Ik heb mijn man vanmiddag gebeld (had namelijk een leuke blouse gezien voor MAson) en die heeft hij nog even opgehaald. Voor de rest zei die Maar niks meer erover..... In januari hier de broekriem aanspannen. Ik ga en minder werken en ruim 125 euro per maand meer aan het kdv betalen. Gelukkig is dat maar voor 5 maand ,dan kan ik weer los gaan Overigens was mijn shopverslaving vroeger alleen voor kleding voor mijzelf. En dan elke week met tassen thuis. Sinds de kids verdeel ik het meer.
@wonderteam;Bedankt!Nee ik heb inmiddels 2 mails gestuurd maar niks meer gehoord...Beetje onprofessioneel...Maar ja...Shop je nog wel regelmatig voor jezelf nu?Ik de laatste tijd weer vaak maar ja moest ook een hele nieuwe garderobe na al dat afvallen paste niks meer
het is niet helemaal mijn stijltje maar staat haar wel schattig hoor! ze moet niet op je vloer gaan liggen dan valt ze niet meer op
@babydream, ja nog wel regelmatig voor mijzelf. Nu even "on hold" ,omdat ik druk ben met afvallen haha. Heel slecht van pomdelux trouwens. Had het niet verwacht.