@mirell;ja he hahaha en dan noemen ze die kleur dusty purple....Kan er niet veel paars aan ontdekken eerlijk gezegd issie heel dusty... @wonderteam;nee ik ook niet, maar ja misschien in de loop van de week nog al heb ik er een hard hoofd in...Wil je veel afvallen?
ben het met je eens hoor Debby ennnn gelukkig is dre dus ook nooit moeilijk.......omdat ie weet dat ik elke maand mijn hele salaris spaar en daar komen we niet aan dat is echt voor verbouwen van dingen in huis(mijn keukenblad is binnen dus over 2 weken mijn nieuwe blad gasstel afzuigkap alleen nog tegeljes uitzoekken.....) en openslaande deuren aankomend voorjaar andere auto en echt onvoorziene uitgave. voorderest maakt het hem gewoon erg weinig uit ennnnn dasmaargoedook!!!
Mn jongste is vandaag alweer 1 jaar geworden en had een Mimpi jurkje aan. Mn oudste een set van C&O (roze met groene legging)
kleding kopen doe ik nog steeds veel weetje welke verslaving wij samen niet meer hebben... dat deden we wel 2 3 keer per week uiteten gaan en dan lekker blijven hangen. vriend van ons heeft lounge eetcafe elke vrijdag met een grote groep vaste prik eten en drinken en dan rond een uur of 3 naar buiten rollen zaterdagavond tappas eten en lekker borrelen tot uurtje of 2 en zondag middag rond 4 uur borrelen en hapjes denk dat dat echt wel meer gekost heeft wekelijks dan wat we nu aan kleding uitgeven oor Amy-lynn en 1 voordeel bij ons was ik raakte zwanger en wou dus minder uren werken van full time naar 2 dagen werken dat was een hele hap salaris moest ik echt even over nadenken en toen kreeg dre paar weken later een functie aangeboden en mijn stuk salaris wat wegviel kreeg hij er dik bij. dus dat heeft ie met beide handen aangepakt. in de zwangerschap pinde we elke maand dat extra salaris van hem en kochten we babyspullen voor en toen ik minder ging werken was het voor ons hetzelfde geld. dus wat dat betreft echt een hele mooie ruil agh en tja hij werkt best veel maar van werken is nog nooit iemand slecht geworden
Loesjuh, wat een lief jurkje voor je kleine meid! Nog proficiat. Mirell, als ik de foto's zo zie in Bomba idd echt mooi! In de sale toch eens kijken of ik iets moois op de kop kan tikken Zal straks bij de anderen even in de albums spieken. Nog even een foto van gisteren van Puck op haar Sintbest Vandaag in een zwembroek, we gaan zometeen heerlijk zwemmen
Zo ben nog niet wakker. Zat bij het oude topic te posten... Dus nog maar een x hier. Deze foto is van afgelopen week, maar wou toch even delen met jullie. Broek en schoenen zijn van h& m. Shirt van hema. Zal vanmiddag/vanavond zijn sint outfit ook ff showen.
na 40+10% korting bij kixx veel plezier met zwemmen wij vieren sinterklaas ben nu cupcakes bakken mmmmm