vind zijn gapvest helemaal gaaf ik heb zelf niets met sneeuwpakkenen skibroeken maar warm zal het wel zijn maar vind het er altijd beetje onbeweegelijk uitzien
Zooo, even een weekendje weg geweest en alweer bijna niet meer bij te lezen, haha... Zag een hoop mooie winter/sneeuw/ijskindjes voorbij komen!! Leuk om dat deze winter ook nog te kunnen zien! Wij zijn net terug van een weekendje België (Centerparcs)!! We hebben vijf uur over de heenweg gedaan (normaal 1,5 uur) door alle sneeuw, maar daarna wel een geweldig weekend gehad! De meiden hebben echt genoten en wij dus ook! Even wat foto'tjes van onze meiden. Oudste in lekker makkelijke kleertjes na het zwemmen; broekje van Billy & Lilly en longsleeve van Benetton, dolgelukkig met haar lampion! Jongste in Noppies jasje!
Bedankt voor jullie reacties!! Diddle weer tot in de puntjes gematcht! Dat zal soms wel een zoektocht zijn of niet? Nee ze dachten eergisteren dat het leuk was tot we buiten waren en de handjes gingen in de sneeuw, handschoentjes helpen een beetje naar worden toch ook nat. Toen was het huilen en gillen haha over was het met de sneeuwpret. Mirell leuke foto's!!
En nog twee van de oudste. Bij de kinderdisco in C&O en buiten in haar Mimpi jas! Van de jongste heb ik voornamelijk foto's in Noppies jas en in de Phil&Teds...
Elfje wow wat een rit!! Waren de meiden het niet zat op een gegeven moment? Leuke foto's hoor! Mirell haha met DORA!! Hier ook zo hype..
@ Mirell, mooi zo die mist foto! @ Elfje, ohh wat een bekend noppies jasje! Toevallig kwam ik hem hier gister tegen met het zoeken naar de skibroeken. Hij blijft leuk! @ Sylvia, nou zo gematched zijn ze eigenlijk niet. Lisa draagt alles van vorig jaar nog op die foto en Lot draagt met lichtroze sneeuwlaarzen. Zat bij Lot te twijfelen tussen deze jas of dr noppies stippenjas maar die had ze vorig jaar ook al aan op de sneeuwfotos
Bedankt meiden!! @ Mirell: Wat een plaatje is jullie meisje toch!! Geweldig die mooie zomer foto's tussen alle winterplaatjes in! @ Sylvia: Het viel me heel erg mee! De jongste horen we sowieso bijna nooit, die vindt alles wel best! Maar de oudste is het meestal wel snel zat, maar eigenlijk begon ze pas tegen het einde echt te zeuren en toen viel ze in slaap, haha... Gelukkig maar, want we hadden onze aandacht wel nodig voor het verkeer! @ Diddl: Ja, jasje blijft leuk! Eén van de weinige dingen die de jongste draagt van de oudste. De oudste heeft hem ook maar nauwelijks aan gehad toen, dus ik was hem nog niet zat!