@mariomama, Ja deze valt idd een stuk smaller. Is 1 van de weinige broeken waar Mason eens een keer geen riem bij hoeft te hebben.
@ Mariomama, super leuk!! Nou jij het over ondergoed hebt, ben ik eigenlijk wel benieuwd, moet bij jullie het ondergoed ook altijd bijpassend zijn? Ik ben dus wel zo erg. Donkeroze kleding is ondergoed/romper met donkerroze. Hebben ze felblauw aan dan het ondergoed ook...
Goedemorgen! Bedankt voor de leuke reacties van gisteren Ondergoed: ik maakte die opmerking nav een ander topic waar we het over ah jongensondergoed hadden. Hier 'moet' het ook wel passen als het enigszins lukt.... E draagt vandaag H&M (daar gaan we zo heen, even in de stemming komen), alleen giletje niet, is van Paglie. (let niet op d'r eczeem en tandenpukkeltjes......)
even foto voor en achterkant(haartjes vlechtjes) ze is vandaag een echte giraffe(zegt ze zelf hihihihi)
Inderdaad een giraffe hihi..... Ik zou het zelf niet kopen maar ik moet wel zeggen, knap gecombineerd met dat oranje! En je bent een kunstenaar met haar haar!
@mirell, ik zou het zelf nooit kopen, maar wauw wat heb je het goed gematched en het staat haar echt helemaal top!
Mamamario, je dochter is echt een mooi meiske! Setje vind ik minder leuk dan gisteren. Mirell, wow, wat een pittige combi. Helemaal jullie! Dus super! Die oranje maillot/panty/legging had jij toch van de H&M?
@ mirell, het staat haar echt super!! Het is fantastisch gematcht. Alleen ik zou het zelf niet kopen!!
de set is helemaal van Kiezeltje en hoort dus bij elkaar tja die haartjes pfffff als ze maar stil wil zitten