Sweetbel, we zijn vriendjes hoor Wat heb jij een mooie meid! Wat voor haarspeldjes heeft ze in?! Gewoon van die klipjes? We zijn vanochtend gaan zwemmen dus een foto in dr badpakje in mijn album
Blondi, dank je! Het zijn haarknipjes, die heb ik vorig jaar op de huishoud/9maandenbeurs gekocht, en ze blijven eindelijk zitten . Ik ga even in je album kijken!
mijn birthday boy draagt vandaag een vingino broek en een shirt van lief lifestyle. Ik heb er serieus de hele dag over gedaan om 1 ok foto te kunnen maken. Hij was een beetje hangerig door alle visite. Het shirtje komt niet helemaal mooi uit op de foto. De achterkant is ook nog erg mooi.
Debby gefeliciteerd met sams eerste verjaardag!! Leuke kleertjes!!! Draagt ie nu de tomasso? Of past die nog niet...?
nee dit is niet de tomasso volgens mij, maar wel eentje die er erg op lijkt. Ik wilde die met die omslag aandoen maar die is echt nog veel te ruim. Dan maar deze die hij sowieso regelmatig draagt. miekje wat lief!
Knappe vent hoor! Enne....hij is nog maar 1 he, stil staan en lachen op commando moeten ze dan nog leren
WOnderteam, leuk jasje!! Ons wondertje, kleertjes ben ik niet zo weg van, maar wat een knap jochie! Die kan je een vuilniszak aandoen haha. Ik ga nu mn foto in mn album zetten, jurkje Noppies!
Amy-Lynn juichte vanmorgen helemaal jippppieeeee ik mag mijn poesenjurk aan ze vraagt er bijna elke dag om....... ff geke foto met mijn bril op
Thnx voor de reacties op Fay jasje @miekje, ja ze heeft de smaak helemaal te pakken en sjouwt overal zonder moeite nu. @mirell, leuke foto! Een brilletje staat haar nog leuk ook volgens mij.
pfff werd me er eentje boos toen ze haar spijkerjasje even aan moest astublieft zeg!!!wat een dramaqueen kan het dan zijn