Hier vandaag een valentijnsfoto voor papa!! die in het buitenland is.. Suze met een zelfgemaakt hart op KDV... S heeft vandaag een bekende rok aan van Wild. Die wilde ze perse aan. Tevens wilde ze ook perse haar bengh vestje aan! Ik dacht ach, laat maar eens kijken hoe het staat. Geen misplaastste combi.. pff maar madame krijgt eigen wil met kleding. T in vest van noppies!! maat 62, maar past nu pas. bijna maat 74.. spijkerbroek... foto in album!!
hoezo herkenbaar!! lees nu pas jou stukje .. hier ook vanmorgen enorme discussie. leuk shirt!! dragen we hier ook erg graag en matcht overal bij!! heel erg leuk
Hey meiden ben ik weer een keertje met mijn meiden.. Heb het erg druk met de verbouwing maar het gaat opschieten nu en als het klaar is kom ik weer snel mee kletsen!! Maar echt weer mooie kindjes gezien! Mijn dametjes gister in Z8: Bekijk bijlage 223723
@ future, super!! die kleur groen, staat veel mooier, dan ik me had voorgesteld. Vind het echt heel leuk!!
Super setjes future!! en ik vind dat setje van Evi ook echt gaaf! heel mooi die kleuren zo, had ik niet verwacht..
Ik had Lot vandaag een setje van Lisa aangedaan. Vond ik bij Lisa altijd al een leuk setje. Het was even wennen maar vind het Lot toch ook hartstikke leuk staan, lekker voorjaars. Lisa had dr skinny aan met een roze Vingino blouse, maar die heb ik al eerder laten zien Bekijk bijlage 223892