Foto van Fay in album met haar nieuwe s&d vestje en haar name-it petticoat (Het vestje valt iets gek door de manier waarop fay staat)
Leuke meiden komen er weer voorbij! Als ik ooit nog een meisje mag krijgen, ga ik ook helemaal los waarschijnlijk Jamie draagt vandaag een Ralph Lauren blouse, jeans van Tommy Hilfiger en Vans:
@foto in album van vandaag @Andreams: gaaf hoor, stoer setje! @Diddle: staat haar heel mooi dit noppies setje, het ziet er nog heel goed uit ook he? Heb je alle lekker geshopt voor de beeb????
Thx allemaal!! @ Lynn, ja ziet er nog heel goed uit. Tja daar hebben we denk ik allemaal last van dat je zoveel koopt dat het maar weinig gedragen wordt @ Andreams, hij ziet er super uit, helemaal mijn smaak!
lekker aan het troep maken knutselen lijmen knippen vandaag wou ze haar hartjes vest aan en ze draagt het Vinrose jurkje van vorig jaar
@Diddl, oh, wat een geweldig setje, staat haar goed! @Andreams, leuke kleertjes, helemaal mijn smaak ! @Mirell, aah, het lampionjurkje ja, ik wou hem vorig jaar ook, maar was toen uitverkocht in haar maat, staat leuk! Hier vandaag een pyjamadagje, R. gaf steeds over, hopelijk morgen weer een betere dag.
Dankjewel! Ja, het gaat hard hè. Ik zie jouw mannetje ook af en toe voorbij komen, die gaat ook al zo snel! Ook echt een knapperd. @ iedereen: dankjulliewel voor de complimentjes!