Loesjuh heel leuk dr verjaardagsjurk! Frederik leuk die vingino! Mirell ik zou het zelf niet kopen, maar ik vind het wel altijd super bij Amy-lynn staan! mijn meiden zou dat niet zo leuk staan als dat bij jou dochter staat. Veel plezier iedereen die Sint vandaag viert! Wij vieren het gewoon morgen.
@madeliefke: leuke stoere set! @Mirell: mimpi setje vind ik wel leuk, het bomba setje is niet mijn smaak. @Frederike rood/roze setje staat Bente leuk!! @hier foto in album van vandaag
Leuke dametjes en heertjes weer. Frederike....ooh dat jeanspakje van je meisje is te gaaf...is dat vingino? Nog bedankt voor alle lieve reacties in me album lady's. Gaat nu ook ff in albums spieken..
Hey meiden, dankjewel voor de lieve reacties! Mirell, ook dit Bomba Setje staat Amy-Lynn helemaal super! Frederike, leuk weer vandaag! Is Rubin jarig? (Of heb ik het weer helemaal gemist ) Miekje, ja, daar zijn we idd geweest. Was wel erg druk op een zondag. Buik is idd niet meer te missen
Ik heb de foto van de sint gister in album. Alleen onze k## camera is niet meer scherp,dus het wordt tijd voor een nieuwe bijna alle foto's mislukt. T niet op de foto had een meidenbroek en sokken aan! reserve set suze
zo ff snel de visite ontvlucht hahaha...grappig dat jullie denken dat het een (dure) vingino is...is gewoon een goedkoop (denk ik) merk gekocht op MP voor 5 euro + verzendkosten ...en idd Rubin is jarig vandaag
Nog bedankt voor alle reacties! Leuke setjes komen er weer voorbij! Hier vandaag heel simpel, allebei spijkerbroek met shirtje. Mijn oudste Eager beaver spijkerbroek met Vingino shirtje en mn jongste een S&D le chic shirtje en Vingino spijkerbroekje.
thnx voor jullie reacties @lynn en silvia. Het klopt helemaal. Het jurkje is idd wat lang. Ik baal er best wel van ,want in de taille en bij de armen is hij precies goed. Fay heeft gewoon korte benen @frederike, van harte met Rubin!
frederique van harte en iedereen bedankt voor de complimentjes vandaag niet anders gehoord iedereen vond het een leuke set en waar ik dat nou weer heb gekocht!!!
Het is maat 74 en daar zit ze nu ook in. Ik vind het ook echt jammer. Wou dat ik hem wat in kon korten.... Leuk zeg al die reacties op haar setje Het stond ook super!
@iedereen tnx voor de lieve reacties! @Mirell: danique draagt broekjes en rokjes 86 en soms 92 maillots ook 86/92
ja hier nu 98 broekjes voor de lengte en rokjes van maat 86 tot 104 hoe het valt de spijkerjeans vingino past ze nu prima is maat 92 maar dacht dat jij die spijkerbroekjes ook al in 92 had gekocht vorig jaar.
Klopt Mirell, die vingino's heb ik allemaal in 92 die past ze nu prima, die heb ik eind zomer geloof ik toen gekocht. Maar danique heeft nog een luier om natuurlijk.
sja die maten zijn soms zwaar irritant he... emma draagt 92. Maar met maillots heb ik al echt 98-104 nodig voor dr en sommige dingen van bakkaboe 86 (rokjes en leggings) past ze nog. Vandaag heeft ze dr jubeljurk aan. En dat is dus maat 98. Hij is een klein beetje lang maar in de breedte heeft ze hem echt nodig. Ik vind het wel kunnen. Wat vinden jullie?
ze is 86 cm. Maar ik vind het wel ok. Het is toch maar een verkleedjurk En emma groeit niet zo heel veel. Ze is nu in het afgelopen half jaar 3 cm ofzo gegroeit. Dus ik denk dat het nog wel kan in maart.
ja hij is super mooi voor zo een jurk. Die dure die in je in de winkel koopt zijn vaak superslecht afgewerkt... hmmmm 32 euro vind ik een beetje te veel voor een verkleedjurk... maar 10 euro is echt een koopje