Mijn zoontje droeg vandaag een donkerblauwe longsleeve van Hilfiger en een spijkerbroekje uit dezelfde collectie.
Wat een mooie kindjes allemaal!! Hier mijn meisje in een shirtje van Prenatal en broekje met mailot van de hema.
Leuk zeg! Ik heb weer heel veel mooie baby's in mooie kleren voorbij zien komen. Dat speelpakje van Levi's vind ik echt geweldig. Mijn meisje is tegenwoordig lastig op de foto te krijgen. Dit is haar outfit van vandaag. Bekijk bijlage 416102
Leuk weer allemaal ! Sta op het punt van die schoenslofjes te bestellen in 19 mar hoe kun je meten of dit de juiste maat is? Is 12cm volgens mij toch
Hahaha, ik ook! Lekker shoppen!!! Heb zoveel kleren voor onze dochter(veel 2e hands gekregen en krijg binnenkort nog wat!), maar ik wil zo graag nog 2 leuke rompers voor onder 2 jurkjes die ik heb gekregen. Oja, en schoentjes.
Mijn dochter had eigenlijk haar roze dansjurk aan. Nadat ze die had onder gespuugd werd het een groen exemplaar mèt tas. Want wat is een dame zonder haar tas??
Wat leuk om te lezen ! Het haarbandje heb ik uit een Etsy webshop, weet zo even niet welke uit m'n hoofd maar kan het wel nakijken hoor! Dankjewel!! Ah, wat schattig die staartjes Super leuk alweer! Wat een mooi mannetje! Heel leuk! Haha, lekker actief meisje Hier gaat ze ook de hele kamer door. Heel leuk! Staat haar onwijs schattig dat speldje! Staat je weer heel mooi Saar! Mooi Elif Vrolijkerd! En is Ayla alweer beter? Wat een poppetje! Staat haar erg schattig dat haarbandje! Dag knapperd, wat ben je toch mooi! Leuke kleertjes! Mooie meid! Wat een mooie lange beentjes trouwens Is dat ook echt zo of lijkt het zo door de foto? Hier een kleine dwerg haha. Hip hoor Joviella! Ruben ziet er weer super uit! Lief! Staat haar leuk dat jurkje! Agh, beeldig Prinsesje!