Wat zien alle kindjes er weer mooi uit! Ik kom ook weer even mijn zoontje zijn outfit showen. Shirt is van Timberland, broek van Terstal en schoenen van Adidas. We hebben zaterdag ook afscheid genomen van zijn mooie krullen .
Geen foto van hun kleertjes, maar moet gewoon even hun nieuwe stoere zonnebrillen. Wat zien alle kindjes er weer mooi uit!
Semih vandaag in Z8 shirt en H&M broek. Vind pruimen erg lekker Wat een mooie kindjes komen er toch voorbij!
Aah binkies !! Zijn die zonnebrillen van de prenental ? Ik had die gezien maar mijn zoontje pasten hem niet, hij heeft ook een rond gezicht maar wat smal
Jason in een blouse en broekje van zeeman. Oma heeft een punker van hem gemaakt Word wel tijd voor een kapper
Zijn inderdaad die van de Prenatal! Haha, ik wilde eigenlijk die blauwe brillen met die sterretjes halen, maar die waren te klein voor ze helaas.. Had wel een fijnere bril geweest! Bij 1 blijft deze ook niet helemaal goed zitten dus voor hem nog maar eens op zoek naar een andere. Ze zijn we super stoer deze..
Heel erg leuk allemaal! Lang geleden dat ik hier gekeken heb! Ik doe ook weer eens mee, sommige van jullie zullen mijn dochter misschien nog wel herkennen van toen ik hier nog onder mijn oude naam zat Bekijk bijlage 453803 Bekijk bijlage 453807
Wat een plaatje! En wat is ze groot geworden! Hoe gaat het met jullie?vanwaar is het shirtje en vestje i love it!
Ja ik vond ze super leuk !! Alleen hij was echt te groot voor mijn kereltje helaas. Voor de rest hadden ze hier weinig en al helemaal niet iets met sterren jammer want i love sterren !! Staat ze in iedergeval super
Wat leuk, dankjewel allebei! En hier gaat alles goed! Hoe gaat het met jullie allebei? De tijd gaat snel hé! Het shirtje is van de Primark (recent gekocht) en het vestje van de Zara, die staat helaas niet meer op de site.
Gisteren had F. een truitje van Prenatal en een broekje van Hema aan. Bekijk bijlage 454022 Vandaag heeft ons mannetje een truitje van Prenatal aan, broekje en sokken van Frendz. Bekijk bijlage 454023
Wat een knappe kindjes alweer ! Hier mijn kleine mannetje. Pyjama van Next . Shirt van Z8 & broekje van C&A.