Wat een knappe kindjes weer! Wauw, wat is ze groot! Mooie meid en ze ziet er weer prachtig uit! Mijn dochter vandaag: Bekijk bijlage 454393 Bekijk bijlage 454394
Is echt super leuk ! Dochtertje is er gek van. Maar wel nog maar een maand of 4, eerder kon ze niet tegoei met haar voetjes aan de grond om te wippen .
@Jumphola: heeeey dat broekje heb ik ook voor mijn zoontje maar hij heeft het nog niet aangehad @Florina: wat leuk, haha dat tasje ook!
Oude collectie hoor, heb m via mp. Ik vind de kwaliteit van Mim-pi niet te vergelijken met hoeveel ze ervoor vragen. Maar vind het wel weer een heel leuk en vooral vrolijk merk!
Aawh vandaar dat ik hem niet kon vinden! Vanaf welke maat gaan ze? Ik heb een super leuke jurk met vestje van Mimpi van mijn vriendin gehad en ik vind de kwaliteit tot nu toe best prima!
Aaaah! Toeties allemaal! Lieve Ivy in d'r stoere pak haha! ♡ Hier zijn wij ook weer eens. Ben zo druk dat ik helaas geen tijd heb om dit bij te houden. Studeer weer fulltime, dus ook weinig mogelijkheden om outfit foto's te maken. Fijne Koningsdag allemaal!