Soee waar komt de broek vandaan wat je dochter heeft? Zoek voor mijn dochter ook een lichte strakke broek en zag dat ze bijna even lang en oud zijn...
elvira89; Wat een knap mannetje met een super leuke outfit !! Mijn kapoentjes vandaag beiden in Next !
Mijn meisje in een witte romper van de zeeman, rokje van z8 en een maillot van de hema en shirtje weet ik niet meer. Ze is nu alweer 4,5 mnd oud. Gaat hard.
Al een tijdje niks meer geplaatst hier, ik zal onze Lorena weer eens laten zien. Laatste keer bij het cb was ze 6379 gram en 66 cm, een kleintje dus Sinds een paar dagen kan ze zelfstandig zitten en ze zit als een huis!
@me26 wat een schatje, leuke jurk en die haartjes ! mega blond..love it! @KleineFee wat een moppie is het toch! En wat zie ik! weer zwanger? heb ik helemaal gemist heel erg gefeliciteerd super leuk ! @lovemykids Wat een heerlijke griet om te zien! die oogjes, prachtig! @Drieka wat een stoer mannetje, staat hem super die blouse. @Shaantje next is zoooo leuk! Die jurk vind ik erg gaaf @Elvira wat een stoere outfit! Ben al tijdje niet op t forum geweest, best druk hoor 2 kiddies haha maar we genieten volop! Jaylin draagt een jurkje en bolero van de H&M en Novan een setje van z8 met een zelfgebreid vestje van mn moeder haha Ik heb meestal een hekel aan gebreide dingen maar dit vond ik wel een leuk vestje Op de andere foto draagt Jaylin een spijkerblouse van de Hema, ik dacht 98/104 past makkelijk maar na 1x wassen is hij gewoon alweer te klein
@Jmay; Ja next is gewoon super (verslavend) ! Wat een knappe meid heb jij toch! En erg leuk vestje, staat hem super! Mijn mannetje vandaag in.............. NEXT !!! Vandaag naar cb geweest. Hij was gewoon alweer 59.5cm & 5740gr ! Over groeien als kool gesproken .
@shaantje Dankjewel! Ja echt super verslavend net als z8 Ik koop mezelf falliet haha @drieka Dankjewel 😊
Sinds gister een account gemaakt nadat ik alleen maar mee las een tijdje.. Onze snoes bijna 15 maanden heeft vandaag een schattig setje aan (al zeg ik zelf) Bij oma thuis lekker veel rommel maken! En op alle andere foto's wat hebben de meeste Super leuke setjes aan zeg!
@jumphola Wat een stoer mannetje! @elisesmama Super leuke tutu .. Vind dat altijd zo schattig staan haha Novan draagt vandaag een pakje van z8 vind
@Jmay; Wat een schattigerd . Mijn schatjes gisteren: S.iënna droeg een mixje van alles. Vestje van JBC, T-shirt van Next, short van Kiddo & broekkousen van C&A . M.ilan droeg een shirt van Zeeman & broek van Next.
Wat een schatjes shaantje En wat heeft jou mannetje een bos met haar zeg! Wauw ! Novan draagt vandaag shirt en broek van z8