@oxbow Goed om te weten haha dat word shoppen dus 🙈 @soeee Wat is echt toch een prachtig meisje he ze heeft ook zulke mooie haartjes ! Jaa haha ik ben wel lichtelijk verslaafd @elvira Wat een schatje Novan draagt vandaag uiteraard een setje van z8 😂
Ooh Saar als jij net zulke gezichten gaat trekken als je moeder 🙈😜 Liv vandaag! Eroverheen had ze nog een roze vestje aan.
Soeee dankjewel ! Vind jou meisje altijd zooo cute & emig gekleed! Jmay wat een mooi mannetje & loveee Z8! Jumphola ook al zon knap ventje! Zou bijna nog een jongetje willen . Krijg vast een knappe schoonzoon . Onje knap meisje! Ons popje vandaag! Bekijk bijlage 456514
Ik las op de FB pagina Z8 veiling/ Z8 veiling alleen jongens dat er deze maand mei al aanbiedingen zouden zijn. Denk dat op de site van Humpy wel al wat komt, want die hebben van andere merken wel al wat aanbiedingen ook nu.
Daar ben ik ook lid van maar had het nog niet voorbij zien komen Ik hou het in de gaten scheelt toch weer wat centjes die kortingen hihi
Was toen ook een keer in reacties onder iets wat iemand verkocht volgens mij, daar zeiden meerdere mensen het. Ik hoop het, want ik ben op meerdere shirtjes verliefd.
Wauw wat een groterd! Wat een heerlijk koppie heeft ze Ze is groter dan mijn (best wel kleine) dreumes van 1 jaar,mijn dochter is 70 cm en 10 kilo (klein en bol in verhouding) Heerlijk topic! Mijn dochter slaapt maar ik zal haar zometeen eens op de foto zetten in wat ze nu aan heeft.