Cally: Dank je! Hoe ziet jouw meisje er nu uit? Haartjes zullen wel heel lang zijn? mamavaneenpopje: Dankje! Ahh lekker in het roze Ze lijkt echt op je! JMay: Ah ook mooi! Prinsesje! Natasjee: Dank je! jumphola: Ahh zo stoer met z'n pet! Charise: Wauw wat een prachtig ventje, en leuke kleertjes Florina: Hoi lieve mooie E. ♡ Saar vandaag..
Hi knappe Novan! Bekijk bijlage 456606 Dag vriendin! Bekijk bijlage 456606 Wat een knap ventje! Super leuk shirtje! Oh, wauw Prinsesje! Heel erg leuk! Grote zus! Daar kan je niet omheen !
Wat een zoetje. Hoe zitten de schoentjes? Ik had mijn oog er ook op laten vallen. Welke maat heeft je mannetje?
@Florina ik denk huhhh Florina? steelt die nou fotos haha maar ik snap het al hihi Wat heb je toch een prachtig meisje he ! @Soeee Wat een leuke outfit! @RSL Wat een knapperd, nog gefeliciteerd! gaat alles goed? ik vond de eerste weken zo hectische haha
Ik heb de 6 tot 12 maanden,heeft nog een beetje ruimte over. Hij krijgt ze iig niet uitgetrapt. Heb ook bij ali 3 paar schoentjes besteld
Dit was eerder deze week.. laarsjes die ik vroeger zelf nog heb gedragen, broek van Primark en jas van Zara