Dank je wel! Blond haar en helder blauwe oogjes Jij hebt ook een mooi mannetje! (En meisje ook natuurlijk)
@natasjee wauw wat zijn jouw mannen alweer groot!! :O Wat een heerlijke binkies! R. draagt een shirtje en spijkerbroekje van de hema Q. draagt een shirtje van ter stal en broekje van de zara
Het gaat zo hard! Maarre.. Die van jouw groeien ook als kool hoor! Kan me nog herinneren dat je net bevallen was hoe klein ze waren... Kleine schatjes! Het gaat veel te hard.
De Hema boys! Op 1 Z8 shirt na. Inclusief sokken en rompers van de Hema. Middelste broekje lijkt wat paars, maar is blauw.
Wat een schatjes Natasjee!! Vind het zo leuk dat je ze altijd alledrie verschillende kleertjes aan doet. Zie zo vaak tweelingen/drielingen die altijd allemaal dezelfde outfit op hetzelfde moment dragen.
Dank je wel! Ik vind dat echt niet leuk, alledrie hetzelfde aan. Het zijn 3 verschillende mannetjes dus gewoon eigen kleertjes aan. Met kerst ofzo vind ik het wel leuk om ze alledrie hetzelfde aan re doen en ze hebben wel altijd dezelfde jasjes aan, maar dat komt meer, omdat ik geen 3 verschillende leuke jasjes kan vinden.
@shaantje wat een lieverds heb jij zeg! @novmama dat snap ik! Super leuke blouse ! @natasjee Ze zijn zoooo cute hihi en dat z8 shirt vind ik ook leuk valt die gewoon op maat? @nien Wat een leuk setje, wilde ook vragen waar het vandaan komt. Ik had even zin in een lolletje 🙈 Het is nog niet helemaal geworden zoals ik gewild had maar ik kreeg vierkanten ogen van de pc na de hele avond oefenen haha Jaylin draagt een broek en een shirt van Name it, en Novan een Romper van Hust