@Natasjee: ik vind het leuke setjes zo En ze groeien er vanzelf wel in @Olifantje: Dat setje had ik ook gezien, heb getwijfeld of ik het zou kopen en toen dacht ik gelukkig op tijd dat mijn zoontjes kast uitpuilt (bij wijze van) en heb ik het maar laten hangen @Novastar: Zo, wat een vrolijke lach! @RSL: 5 maanden alweer.. gaat snel he!!
Lang geleden dat ik dit topic heb bekeken! Wat een super leuke kleertjes Nahla, en ik zei het ook al in het andere topic maar wat een knap meisje heb je toch!! LA85, heel erg leuk! Ook al zo'n groot mannetje opeens!
Zomaar wat foto's van wat mijn dochter de afgelopen tijd aan heeft gehad: Bekijk bijlage 461325 Bekijk bijlage 461326
Prachtig meisje Florina! Hoe vallen die Zara schoentjes? En zijn ze een beetje stevig? Hier mijn mannetje vandaag. Shirtje van imps&elfs. Hij had er een grijs imps en elfs broekje onder aan maar die zie je niet.
Dankjewel, wat lief! De Zara schoentjes vind ik echt schoenen voor erbij. Ze zijn erg licht en soepel, ze loopt er prima op. Wat een leuk shirtje zeg Knap mannetje! Zijn zus zal er vast ook leuk uitzien, volgens mij heb jij een goede smaak na het zien van jouw aankoopjes in het andere topic
@Florina: hihi wat grappig dat speldje met oren! En leuke outfits weer @Charise: wat een grappige gezichten trok je mannetje.. die had zeker in de gaten dat je foto's aan't nemen was en dit was mijn zoontje vandaag... niet de leukste foto maar zijn outfitje is wel goed te zien Hij draagt normaal noooooit geel.. toen hij baby was stond die kleur hem echt niet op de een of andere manier.. ik dacht nu; ik probeer het toch nog eens. Vind het er eigenlijk niet verkeerd uit zien nu
Ooooohhhh jouw dochter is mooooooooooooi! Die lippen! Wat wordt ze groot. Bizar hoe snel kinderen groeien he?? Als ik naar foto's van mijn dochter kijk van 4 maanden geleden, is ze totaal anders, zeker qua karakter.
Wauw wat genieten 3 van die mooie mannetjes! Maar wat zul je het ook druk hebben! Prachtige foto's van super kindjes zie ik hier altijd voorbij komen Ik twijfel of ik ook eens mee zal doen
Zeker genieten en het is vooral gezellig druk! Doe maar mee, leuk! Je kan later de foto's altijd weer verwijderen.
Super mooi jullie drie boys! Ik vraag me af, hebben ze elk hun eigen kleertjes of dragen ze alles door elkaar heen? En staat op hun speentjes een letter oid?
Het was de bedoeling dat ze alledrie gewoon alle kleertjes aan zouden krijgen, maar automatisch worden de kleertjes toch wel een beetje eigen. Als ik er 1 een shirtje aan trek wat de ander vaak aan heeft dan vind ik het gek staan. Hun namen staan op de spenen gegraveerd.
Rooie draken. 😄 Allemaal bovenkleding Z8 en 2 lange Hema rompers dan.. 2 Hema broeken en 1 H&M. Matchen jullie ook altijd de sokken bij hun kleding?
Leuk nu een zittende foto van je mannen. Het bolleboosje pik ik er nu elke keer zo uit dat is vince toch? Nu de andere 2 nog uit elkaar houden haha Bij mij moeten de sokken ook echt matchen anders is het hele setje kleding verpest vind ik altijd haha. Heb ook bijna alleen maar neutrale sokjes dan heb je er geen afwijkende kleuren inzitten bij kledingsetje