Klopt helemaal, dat is Vince. Grappig dat je dat weet! Links is Senn, midden Jae. Ja idd, ik heb ook alleen maar neutrale sokken op 2 paartjes na, die Senn toevallig aan heeft dus, maar die matchen dan wel weer bij dat shirt. En wat sokken met sterren, maar neutrale kleuren die ook overal bij passen. Ik irriteer me dan ook als vriendlief de verkeerde sokken bij het verkeerde kind aan trekt als ik de kleertjes klaar heb gelegd!
Oh oh, ik vind ze echt zo leuk! Wat een schatjes....ik wil er ook drie haha! Hier een foto van onze kanjer, polo van Dirkje, slab van de AH en zonnepetje van Polarn O. Pyret.
Haha, goed oefenen Sandra! Ahw, lieve foto, lekker eten met de lepel verkeerd om haha! En wat een leuke kleur heeft die polo
Kwestie van goed onthouden he haha. Ik kan me helemaal inleven dat je er niet tegen kan als ze de verkeerde sokken aankrijgen haha. Kan er soms met m'n pet niet bij als ik een kindje zie met leuke kleertjes aan en dan met bont gekleurde niet matchende sokken haha
Hier Rowin weer een keer vandaag. Een hoop leuke t-shirts liggen klaar, maar het duurt wel erg lang voordat het warme weer komt. Qua lange mouwen niet zoveel nieuws meer te showen Dit heeft hij vandaag aan. Polo van Wibra, romper lange mouw van Hema en broek van Feetje.
Romper met lange mouwen van de Hema, shirtje van V&D en broekje van H&M (doorgeschoven gekregen van haar nicht)
Mijn kleine man draagt vandaag een shirt van Frendz een broek van de Zeeman en zijn pet is van de H&M. Gelukkig mocht ik de pet van hem thuis laten toen we naar het kdv gingen .
Oke, ik doe ook een keer mee Hier mijn mooie lieve meissie in een Noppies jogjeans en een shirtje van de Hema! Overigens was dit niet van vandaag, maar van vorige week maandag!
Aahw, wat zien alle kindjes er weer leuk uit!! Ik vind dat het wel eens tijd wordt voor lekker weer! Dan kunnen ze hun zomerkleren aan. Gefeliciteerd LiLaa! En alle andere ook nog gefeliciteerd met jullie kindjes die 1 zijn geworden!
Leuke foto's! En gefeliciteerd aan de dames met jarige joppen! Ben het helemaal eens met Natasjee! Ik ben een beetje uitgekeken op de lange mouwen garderobe van mijn zoontje, zou hem zo graag weer eens wat nieuws aantrekken!