Ik snap je redenatie van maar 1 keer zwanger zijn geweest. Opmerking dat mensen zeggen, goh dan ben je nu klaar is ook zoiets Hoewel ik mijn verstand weet dat het goed zo is, krijg ik de kriebels als mensen zeggen, je hebt een jongen en meisje , dus je bent klaar nu.
@Natasjee: ik snap wel wat je bedoelt denk ik.. het is fantastisch natuurlijk dat je er in een keer drie mocht verwelkomen, maar 9 maanden (en in jouw geval dus nog wat korter) het zwanger zijn meemaken is kort dat snap ik ook wel weer. @Oneofkind: ja echt he, ik denk dat mensen zoiets gewoon zeggen omdat ze niet weten wat ze anders moeten zeggen. Tegen mij roepen ze al dingen als wees blij dat je überhaupt een kindje hebt. Ben ik natuurlijk ook, ontzettend blij zelfs en soms voel ik me dan ook wel schuldig over mijn sterke gevoel van het hopelijk nog een keer een kleintje mogen verwelkomen.. net alsof ik niet tevreden genoeg ben met mijn ene kindje (terwijl ik dat wel heel erg ben). Daarom spreek ik die wens ook bijna nooit hardop uit.
Tuurlijk ben je blij. Ik ben superblij met mijn 2 wondertjes. Had gedacht na Dilara word het weiniger, helaas Mijn ouders zitten er ook niet op te wachten nu hihihi. En geen een NL ziekenkostenverzekering werkt met UZ Brussel dus het houd toch op straks als ik alleen in nl verzekerd ben.
Ja klopt inderdaad, mijn zwangerschap duurde ook nog eens korter. Maarja, het is nu eenmaal niet anders. En hoevaak ik de reactie krijg over dat ik nu wel klaar ben, pff. Iemand die 3 kinderen van verschillende leeftijden heeft, kan wel voor een 4e gaan, maar omdat wij er in 1x 3 hebben gehad, kan ik niet nog voor een 4e gaan. Kan me inderdaad ook voorstellen dat mensen dat zeggen als je al een jongen en een meisje hebt. Waar bemoeien ze zich toch mee he? Vince vandaag in een truitje van Babyface en een joggingbroekje van de Hema. Hij wilde niet op bed slapen, maar in de grondbox viel hij gelijk in slaap, draakje.
@LA85, meen je nou serieus dat mensen dat zeggen. Dat zijn dan mensen zonder kinderen zeker? Natuurlijk ben je blij dat je er 1 hebt, maar dat betekent niet dat je niet graag nog een kindje zou willen hebben. Dat stomme gedoe altijd.. Dan wordt er zeker ook gezegd dat je blij moet zijn met 1 kind, omdat er zat mensen zijn die er geen kunnen krijgen..
Zou je denken he? Maar nee hoor, sommigen die dat riepen hebben er zelf 4 Dus waar die opmerkingen vandaan komen geen idee. Zou bijna geloven dat ze eigenlijk zelf er nog wel eentje bij zouden willen.. maar omdat ze de keuze hebben gemaakt het bij 4 te houden "mag" ik er zeker ook geen meer willen (jaloezie?!).
Enfin terug on topic haha: @Natasjee: wat ziet je mannetje er lekker tevreden uit zo al slapend op zijn kleed
Wat een geweldig truitje !!! Mag ik vragen of deze van ren oude collectie is of een nieuwe ? En van z8 toch ?
@ LA85, dan snap je die reacties al helemaal niet nee! Haha, hij ziet er daar tevreden uit ja, maar de laatste week is ie zo aan het jengelen en vaak gewoon huilen en niet stil te krijgen. Zijn 3e en 4e tandje zijn nu eindelijk een beetje door en daar heeft hij volgens mij heel veel last van. Normaal is ie niet zo en hij is verder niet ziek. Pff, net nog broekje en shirtje van Z8 gekocht, ik moet echt stoppen.
Melanie, wat een moppie! Ontzettend stoer setje! Natasjeee ook al zo'n knappert Snap je. Weet ook niet of dit de laatste is maar om nooit meer dat geschop in je buik te voelen, de geboorte en kraamweek meemaken. Vond het een prachtige tijd. En ze worden zo snel groot! Ik probeer de tijd wanhopig stil te laten staan maar het glipt alleen maar sneller door je vingers. Boommmm voelde je bij de vorige keer ook gewoon goed? Of nog misselijk geweest? Bij mij begon het beide keren met zes weken. De rest... ik kan jullie foto's al niet meer zien. maar zullen vast schatjes zijn hahaha Hier meneertje vandaag in een outfit van Dirkje. (hmmm beetje Dirkje fan) Hij was erg triomfantelijk alle xbox spellen van papa uit de kast aan het trekken en bekijken
Offtopic, maar voor de Z8 fans onder ons die het nog niet wisten, vandaag start de 50% op de Z8 site zelf. Al denk ik dat iedereen dat al weet!
Ik ook! Alleen hoelaat ie nou begint. De 1 zegt 9 uur en de ander zegt 10 uur.. Ik hoop 9 uur, want rond half 10 ga ik de jongens in bad doen en dan grijp ik natuurlijk weer mis. Sommige mensen zetten serieus hun wekker vanaf 6 uur elk uur, dat vind ik wel een beetje te ver gaan.