site hangt helemaal vast ja.. ach ja. pech dan. Zoontje heeft toch al genoeg *gaat eens kijken bij bol.com, wat speelgoed schijnbaar in de aanbieding.. ben benieuwd*
@Olifantje: leuke outfit, hier geen Wibra in de buurt - wist eigenlijk ook niet dat ze zo'n leuke dingen hadden @jumphola: stoer zeg!
Ik heb ook een broekje wat daarop lijkt die van de Wibra, maar dan van de Hema. Dezelfde kleur tenminste.. Het is gelukt! Nog 3 artikelen gescoord van Z8. 1 Shirtje had ik al, maar maatje groter besteld, een longsleeve en een t-shirt met streepjes en ik ben normaal niet van de streepjes, maar zag eeze van de week bij een kindje en vond hem zo leuk staan dat ik het ga proberen. Gisteren de Jacob besteld en de Mika dus ben nu wel even uit gekocht van Z8. Oja en van de week een nieuwe Mitch kunnen scoren een maat groter dan ik al had.
Er was op zich nog best wel wat ja! Van sommige dingen wel alleen nog kleine maatjes of juist groot 122 enzo,maar het viel me mee hoeveel er ook nog in de maat was die ik moest hebben!
Elke keer als ik vince zie denk ik echt het zou er 1 van mij kunnen wezen haha als ik naar mijn babyfoto's kijk
Haha, grappig!! Hij lijkt op mij van vroeger. Ze zijn net weer gewogen en gemeten, laatste keer zh. Jae 8700 en 74cm Senn 8985 en 74cm Vince 9840 en 72.5 cm
Zo hé wat een verschil tussen Vince en zn 2 broertjes. Woog Vince bij de geboorte ook meer? Heb zelf rood haar en had ook een lekkere ronde toet als baby(nog steeds trouwens)
Sterker nog, hij was de kleinste! Vorige meeting was hij een halve kilo zwaarder en nu ineens een kilo. Ze eten exact hetzelfde. Moet wel zeggen dat hij het minst beweegt. Haha, grappig dan dat een ander kindje op jou lijkt he. Ik had ook een ronde bolle toet en op de foto's die ik heb lijkt m'n haar ook rossig. Daarna spierwit en nu donkerblond.
O echt joh, dan zie je toch dat elk mannetje weer heel verschillend is ook qua aanleg om te groeien. Ja is echt grappig om te zien
Ja idd. Vorige meeting typ ik ook echt, meting dus. Is echt heel verschillend allemaal, merk ik ook al met kinderen in de omgeving. De 1 van hun leeftijd is net aan 7.5 kilo en de ander weer over de 10 kilo.
Dat is ook al heel wat ja hihihi. Vind mijn dochter al heel wat met 10 maanden bijna 11 kg Gaat haar broer helemaal voorbij
Mijn ouders hadden verschillende jurkjes gekocht voor ahum volgend jaar. Alleen de dame is zo groot, en deze jurk in een kleine 92 past haar dus al
Kleine man in hm en primark Ah schattig natasjee ze groeien iig goed zeg! One of kind flinke dame maar zie je niet echt vind ik,hoelang is ze?
Kwam ik ook pas een paar maanden geleden achter, dacht een beetje hetzelfde als Zeeman, dus vond het niet echt de moeite eerst om erheen te gaan, hier zit hij ook een stukje verderop. Toen ik er een keer in de buurt was eens binnen gelopen en toen kon ik niet kiezen, zoveel leuke kleren... En het blijft ook nog best wel in model, valt me echt mee!
Elvira ze was 2 weken geleden 77, 5 . Ze groeit snel dus zal nu zeker 78, 5 zijn hihi. Alles loopt gelijk. Haar gewicht is +1. Haar lengte +2 en hoofdje ertussen