Leuke kindjes weer! Rowin vandaag in kleertjes van de V&D op z'n nieuwe stoeltje voor straks buiten in de tuin.
Wat een verschil natasjee! Grappig om te zien zo. Knappe mannetjes.. En natuurlijk z8 had ook niet anders van je verwacht whahah @one of kind Wat een prachtige jurk zeg! En een prachtig meisje natuurlijk @elvira Wat een leuk shirt! En hij heeft van die mooie haartjes 😍 Novan vandaag.. Jaylin wilt niet op de foto haha
@ Olifantje, volgens mij is Rowan er wel blij mee! Haha. JMay, haha. Gelukkig komt de wintercollectie er alweer aan, die is me net even te prijzig.. Scheelt weer geld. Al vraag ik cadeaubonnen van een winkel bij mij in de straat die Z8 verkoopt! De wintercollectie is ook weer super leuk. Wat ziet Novan er stoer uit in dat legerprint! Jae en Senn vandaag t-shirtjes van Name it en Vince van Feetje.
Oh kijk dat scheelt! Wintercollectie vind ik idd weer beetje prijzig haha wil voor jaylin wel graag een borgvest en miss voor Novan ook. Haha ja stoer he! Leuke shirts hebben ze aan.. Ik vind ze zo schattig kijken altijd
Wat een mooie outfits allemaal! en die drieling, wauw!! Ik heb al lang niks meer geplaatst maar doe ook weer eens mee
Ik word altijd zo vrolijk van die vrolijke kinder fotootjes met de leukste outfits die jullie hebben gekocht. Mijn meisje draagt vandaag een Juicy Couture truitje, Prenatal stretch spijkerbroekje en Gioseppo sandaaltjes
Dankjewel ! Hij heeft hier duplo , toettoet auto's een keukentje ( hij is dol op dat ding ) Kleding en een electrische auto gekregen.
Wat hij hier gehad heeft: Driewieler Buiten speelgoed en zwembadje Waterbaan Rugtasje Cd tje Dvdtjes Voorleesboekjes En heeeeel veel duplo
Oké! Dan heb ik een beetje een idee. Toettoet had ik ook in gedachten.. En wil een loopauto, maar verder vind ik het echt heel moeilijk.
Ik lees/kijk al een tijdje mee erg leuk al die kindjes en de kleding,hihi! Zal ook even een foto plaatsen van Sterre. het was mooi weer vandaag, dus een jurkje van Bakkeboe.