Weer allemaal mooie kindjes! @JMay weer zo een super leuk broekje! @Anieska wat een blonde haartjes heeft ze zeg! Hier vandaag op de fiets hij vind het helemaal geweldig. Vestje Z8 broekje Lucky No 7 sokjes Kruidvat. @Natasjee eerste verjaardag. Duplo, toet toet auto enz, driewieler, kleding, schepje emmertje enz. Loopauto, boekjes. Meeste is al gezegd.
Seyhan is nooit echt weg geweest van Duplo. Maar die vond Little people geweldig en Dilara vind dat nu al super.
Thnx Celika en wat een lekker koppie met haar heeft hij zeg! Jae vandaag helemaal in Z8, Senn in Z8 en H&M, Vince in Hema (shirt nog iets te ruim) en Next.
Wat leuk weer allemaal! En wat zijn sommige kindjes alweer groot zeg! Ik post nog even mee want straks 'mag' het niet meer ! Bekijk bijlage 466579
Oh die smerige kinderwagen komt doordat ik heel onhandig knoeide met drinken Gelukkig niet over E. haha Bekijk bijlage 466580
@Florina Wat wordt E groot!!!!! Mooie meid! Ze heeft zo'n lief gezichtje @LiLaa La sje later een schoondochter zoekt... Dan ken ik wel een leuk meisje 😁 M'n dochter had gister Gioseppo sandaaltjes aan en een H&M outfitje
Hahahaa dat weet ik lieverd! Gelukkig hebben we op FB ook contact he 😜😁. Wat een leuke outfitt van L. 😍
Rowin vandaag, blouse H&M en broek van Feetje. En een geit van de kinderboerderij. Hij begint te gillen zodra er een ander kindje in z'n buurt komt, maar op geiten kruipt hij zo af.
Ze kijken niet allemaal lekker vrolijk vandaag, maargoed het gaat om de kleding. Het weer is ook om te huilen vandaag.
Haha Natasjee, jij hebt echt een Z8 obsessie . Ik vind het ook erg leuk hoor haha....maar vind het al duur zat met 1 kindje, laat staan dat je outfits moet kopen voor 3. Hieronder mijn ventje in broekje Z8 en polootje van de Hema wat toevallig dezelfde neon accenten heeft in de kraag en onderaan in de splitjes....
Valt het op?? Erg he. Ik koop het wel altijd in de sale en ik verkoop mijn kleertjes van Z8 vaak weer. Het is inderdaad erg prijzig,maar ik vind het echt TE leuk. Heb ook veel kleertjes van de Hema en Name it, maar ik ben best moeilijk met kleertjes en veel dingen zijn gewoon totaal niet mijn smaak en Z8 vind ik gewoon echt leuke kleertjes hebben. Ik denk dat ik de wintercollectie wel oversla, die is me echt te duur. Ik ben ook echt koopziek sinds de kinderen er zijn, ik bestel echt vaak kleding voor ze. Ik ben blij dat ik geen meiden heb, want dan had ik halverwege de maand geen geld meer. 😂 Dat oranje broekje is ook erg leuk! Staat hier denk ik niet die kleur.. Vies weer he Bianca, bah!