Ja dat zal ik me ook al af te vragen haha.... En uh, sorry voor die zere nek...haha! Ik had de foto gemaakt met de iPhone en vervolgens geplaatst via de iPad....daar staat ie gewoon recht als je hem opent in het foto overzicht....super irritant.....maar ja....
Dankjewel! Het groeit opeens hard, denk er toch aan om na haar verjaardag de puntjes eens te laten knippen.. Ze zien er alle drie weer super leuk uit! Wat een schatjes! Heel leuk! Wat een knapperd! Dankjewel!! Hoe gaat het met jou en met jouw mooie meid? Het is al even geleden sinds we hier zo actief waren en onze meisjes nog zo klein... pff de tijd vliegt!
Het manneke hier ziek geweest dus bijna geen fotos in kleren vandaag weer gekleed Z8 en broek noppies
Nien89 wat eeb leuk vest,heb hem al zo vaaj in mijn winkelmand gedaan maar toch elke keer terug gedaan. Jumphola wat eeb mooi mannetje Natasjee echt om op te eten jou jongens... Sandra leuk he dat broekje twijfel of ik hem zal halen nog in 80 voor de winter want hij is best dik.
Leuke kinderen weer allemaal! Hier ook maar weer de lange mouwen tevoorschijn gehaald, wat een vies weer zeg! Rowin vandaag in een joggingbroek en shirt van de Hema.
Ze zijn nog een beetje te groot en hij heeft voor zijn leeftijd echt grote voeten (al maat 16 ) maar door hoe ik de foto gemaakt heb lijken zijn voeten nog groter
Dilara vandaag. Broekje van bij de Lidl en truitje van opa en oma gekregen , van jawel Primark Elvira arm ventje!
Dank jullie wel Florina en Elvira! Haha, oké Drieka! Hier zitten ze nu denk ik op 19. Zal ze vanavond of morgen weer eens meten. Wij hebben dat aapje ook en 2 blauwe olifantjes aan de buggies. Hier is het vandaag pyjamadag bij papa. Dit was vanochtend, zo lief samen hand in hand. Jae sliep nog.
Natasje: Wat een heerlijke mannetjes heb je toch! Set: Leuk mannetje! Hier ook vaak kleertjes van Hema. Heerlijke joggingbroekjes. Rowin vandaag ook weer een joggingbroekje van Hema, 't is er heerlijk weer voor. Shirtje erop is van Prenatal. Rowin wilde in eerste instantie liever anoniem blijven... Foto's zijn een beetje bewogen, maar hij kan absoluut geen 2 sec. stil zitten.
Hier nog een bankzitter vanochtend haha.. nog in pyjama. Helaas weer eens doorgelekt dus de broek die eigenlijk bij het setje hoort zit in de was @Oneofkind: D kijkt altijd zo vragend op de foto's haha, alsof ze wil zeggen wat doet die camera toch zo vaak voor mijn neus
Dank je wel Olifantje! Vind ik zelf ook.. We hebben het getroffen! Nou vind denk ik iedereen haar eigen kind lief en knap hihi, maar hè 3 goed gelukte kindjes tegelijk dat moet je maar kunnen hoor... (grapje) Zal zo weer even een foto maken. Hier ook weer lekker in joggingbroekjes van de Hema, zijn zulke fijne broekjes en helemaal voor dat geld!
Jae: simpel truitje van Tumble 'n dry met Z8 broekje, Senn: Claesen's en Hema, Vince: Babyface en ook Hema