Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? Deel 2 - Foto topic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Prinsessa, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ja is altijd weer een kwestie van op goed vertrouwen.
    Zo n jogjeans ziet er wel fijn uit maar valt dat niet erg smal?
    Lijkt me echt leuk om elke dag 3 outfits uit te mogen kiezen haha. Ik vind het stiekem niet erg als hij halverwege de dag er keer doorlekt want dan kan ik weer wat nieuws uitzoeken haha

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik dacht ook dat het erg smal zou vallen, maar Vince past binna geen broekjes, omdat ze vaak smal zijn en deze ging juist super gemakkelijk aan! Vind eigenlijk alleen dat touwtje onhandig, want dat ligt niet fijn als ze op de buik liggen dus heb er maar geen knoopje ingelegd, het is vrij dik touw. Hij is alleen nog wat lang eigenlijk :D

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Aaah.. Zet er iemand op de verkoop FB van Z8 dat er bij een winkel hier in de straat nog veel Z8 hangt en ik reageer natuurlijk dat dat bij mij in de straat is.. Wordt gelijk door 5 man gevraagd of ik wil kijken wat ze hebben 🙈

4. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Mooie en leuke foto's weer.
    Als ik zo al die mooie meiden zie dan denk ik oh wat kan je dan heerlijk shoppen.
    Voor jongens ook natuurlijk maar meiden hebben wat meer variatie en zo schattige kleding altijd.

:D natasjee ik zag het voorbij komen op Facebook je zal vast wel nog meer aanvragen krijgen. Is een hele Z8 gekte ontstaan :p

Dit is een foto van gisteren avond Z8 shirt, Hema romper broekje Hema.
    Geef Semih gevulde wijnbladeren en hij blijft eten :D

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Nou idd Celika, voor meisjes kan je wel blijven shoppen! Ik ben stiekem wel blij dat ik geen meiden heb. Als ik al zie hoe koopverslaafd ik nu met de mannen ben dan zal dat met meiden nog erger zijn, slecht voor de portemonnee. :D Al vind ikndat je voor meiden veel goedkopere kleding hebt wat heel leuk is en dat vind ik persoonlijk voor jongens wat minder.

Haha, tot nu toe is er 1 die zo slimis geweest om die winkel te bellen en te reserveren. Heeft ook al geld naar me overgemaakt dus ze heeft mazzel, want ze willen allemaal dezelfde maten hebben en dat is nu dus uitverkocht, omdat er meer meiden gebeld hebben om te reserveren (die haal ik alleen niet op). Ben ik wel blij om eigenlijk, want anders had ik morgen het gevoel gehad alsof ik bij PostNL werk met al die pakketjes versturen.

Aaahw, hij heeft gelijk! Lekker eten!

6. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Nog steeds een popje om te zien. Wat een geweldige foto waar ze met tas en zonnebril op staat, een echte diva in de dop:D
    Ik zal proberen af en toe eens een foto te posten hier, het mag nog twee maandjes :p

7. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Natasje: Oei dat is dan niet handig haha. Iedereen is op jacht en als ze dan denken nog iets te kunnen scoren zetten ze alle zeilen bij:D

Ga ik toch is op next kijken als ze ze nog hebben. Ik vind de medium fit(zo heet dat geloof ik) van de hema ook fijn zitten. Lekker losjes bij de beentjes dus niet zo stug dat ze zich niet meer kunnen bewegen;)

8. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Zat net het bericht te lezen op de z8 koop/verkoop hoek, nou Natasje als je er nog wijs uit word vind ik het knap haha, ze zijn allemaal als een malle gaan bellen:D

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Nou, ik heb een bericht geplaatst dat ze zelf moeten bellen en reserveren en gelijk geld over moeten maken naar me, maar daar heeft niemand meer op gereageerd. En zo te lezen is er nu heel veel uitverkocht haha. Heb geen pb's gehad dus ik gok dat ze niet gebeld en gereserveerd hebben, dat is dan pech!

Volgens mij is de jogg uitverkocht op Next. Ik heb voor m'n smalle mannetjes wel veel broekjes van de Hema, maar zal eens op dat medium fit letten! Thnx!

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wat leuk om zoveel kindjes weer te zien, ook de oudere kindjes! Inderdaad een hoop jongetjes hier de laatste tijd.

Vind Z8 ook erg leuke kleding hebben, maar 't is mij eigenlijk iets te prijzig, maar wel heel verleidelijk. :)

Rowin vandaag in een spijkerbroek met bretels van Hema en een t-shirt van Prenatal.

11. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Deze foto is van 2 maanden geleden maat 68 maar past nu nog. Heb ook nog een lichtere kleur. Zijn standaard in de collectie volgens mij

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wat een knappie is het toch zeg! :D Dat broekje wilde ik van de week ook halen, maar maat 80 was weg. Morgen nog eens kijken en anders bestel ik hem online, want hij is erg leuk!

Z8 is zeker prijzig, maar in de sale valt het mee vind ik en het is gewoon een leuk merk hihi.

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ahw haha hoe hij kijkt op die foto! Dat is die van Hema ook dat broekje?

14. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja ik heb nu maar gelijk 86 meegenomen, kan hij er voorlopig nog even mee vooruit!
    Ja, een leuk merk is het zeker ja! :D

Het broekje dat Set hierboven liet zien heb ik van de week ook gehaald voor Rowin, inderdaad standaard in de collectie voor 9euro geloof ik.
    Moest opeens even op pad voor lange broeken met dit vieze weer.

15. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ja die is van de Hema. Staat regular fit in zie ik nou in broekje staan. Heerlijk dun en soepel zijn ze en ideaal voor mollige beentjes haha

16. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens via de site van de hema ook dat broekje met bretels in het cognac bestels, echt te leuk:D.

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb hem ook besteld en een trui met kruisjes erop. Dacht die is is ook wel grappig...

18. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ja die heb ik ook besteld:D

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hahaha.. Scheelt ons wel foto's maken. Zeg gewoon die hebben ze hier vandaag ook aan.. :D

20. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hahaha ja lekker makkelijk, zeker als ze geen zin hebben in foto's :p

Hier trouwens die trui met kruisjes niet gekocht, vond hem niet zo heel leuk :)
    Gelukkig dat smaken verschillen. :D

Deel Deze Pagina