Dankjewel! E. heeft echt een prachtige bos haar zeg! En wat een leuke tent heeft ze, ze is er ook erg blij mee volgens mij
Dilara vandaag. Ze heeft enorm veel last van haar doorkomende tandjes en kwijlen dus daarom een slabber
wat een schatjes allemaal!! Hier niet veel animo voor foto's.. waarom weet ik eigenlijk niet. Heb het idee dat ik al een beetje uitgekeken ben op zijn kleertjes ook al heeft hij een heel aantal dingen pas 1x aangehad. Gek mens dat ik ben
Sterren zijn ook erg leuk! Erg leuke pyjama's! Die politiepyjama is ook erg leuk. Hier dochter vandaag in jurkje van Z8 en trekking van primark. Zoon wilde niet op de foto haha! Jogjeans van wibra (eindelijk gevonden), shirtje Z8 en schoenen woeffies
Mijn dochtertje vandaag.. Met jas aan want we zaten te wachten tot papa klaar was om mee naar buiten te gaan..
Bijna geen normale foto meer te maken aangezien meneer speedy gonzales is en naar de o mogelijkste plekken gaat.
@Oneofkind: dankjewel.. de blouse is gek genoeg wat groot rond zijn nek/armpjes maar als ik de knoopjes dicht maak van voor spant het een klein beetje. Dus hij heeft m niet zo vaak aan. Open laten hangen is geen optie helaas.. meneer vindt vestjes die open hangen etc helemaal niks, dan doet ie ze uit @Elvira: haha leuk als ze zo alles gaan ontdekken he? @Olifantje: wat lijkt hij al groot op deze foto!!
Denk dat we maar een mooie kindertjes club moeten beginnen Jason vandaag in een pakje van Dirkje , druk bezig zijn auto te slopen Bekijk bijlage 467607