Sjonge jonge... vergeet ik vandaag weer een foto van Rowin en mij te maken. Hier 1 van een paar maanden terug op de trouwerij van m'n zusje. Kom er nu wel achter dat ik bijna nooit samen met Rowin op de foto sta. De andere foto is van vandaag, in z'n romper van de Wibra.
Leuke foto olifantje Je haar mooi in de krullers Heel herkenbaar trouwens van de foto's Hier ben ik ook vaak degene die de foto's maakt en sta er daarom zelf ook niet vaak op met de kleine
Hoi dames tijd weer weggeweest Pff Novan had weer z'n last van zIjn reflux en alles bij elkaar. Waten weer dagen en nachten bezig met hem. Osteopaat enz We zijn er nu achter dat zijn drink techniek aan de borst nie goed is en daardoor krijgt hij niet de gewenste hoeveelheid eruit. Nu kolf ik dus fulltime .. Alleen in de nacht en vroeg in de ochtend krijgt hij nog live borst. 4x 100cc en dan nog 2 of 3x borst Dit lijkt te werken op hoop van zegen 🙈 Ik zag weer prachtige kindjes voorbij komen Word daar altijd zo vrolijk van! Heeft iemand al iets van de nieuwe z8 collectie gekocht? Novan is morgen alweer 6 maanden oud..
Wat fijn dat het nu wat beter gaat jmay,hopelijk blijft het betef gaan. Nieuwe collectie z8 vind ik echt te duur,hoe leuk ik hem ook vind. Misschien met de sale...
@Jumphola: dacht dat je lang blond haar zou hebben hahah, dus moest wel lachen toen ik je foto zag.. zat ik er even naast!! @Jmay: fijn dat het weer wat beter gaat. Grappige print in zijn outfit trouwens! Veel Z8 liefhebbers zie ik Ik vind het eigenlijk net iets te prijzig. Heel misschien zwicht ik voor 1 of 2 items maar that's it denk ik. Hier vandaag in Next en Hema:
Ik vind maar 2 truitjes leuk van de wintercollectie, maar ik vind hem ook echt te duur. Zei gisteren al tegen m'n vriend dat we in de winter een hoop geld over houden, omdat ik niks van Z8 ga kopen. Bij de zomercollectie was ik gelijk verliefd op heel veel shirtjes, maar dat heb ik nu niet. Moet ook zeggen dat de kleuren hier niet zo mooi zullen staan, helaas. Misschien dat ik die 2 truitjes die ik leuk vind wel ga kopen, maar dan zal het ook pas in de sale zijn of misschien van cadeaubonnen voor hun verjaardag volgende maand. Ga van de week eens even op internet struinen en kijken van waar ik de kleertjes het leukst vind en dan vraag ik van die winkels cadeaubonnen i.p.v. van de winkel hier in de straat die Z8 verkoopt.
Ik vind z8 veel te duur. Ik probeer mijn kinderen altijd netjes te kleden ( smaken verschillen natuurlijk) maar dat kan ik gewoon niet betalen. Daarbij groeit Dilara me zo snel dat ik al veel kleren gewoon nieuw heb kunnen wegdoen!
Eigenlijk zijn het ook echt belachelijke prijzen, zeker voor babykleding. Koop voor mezelf nog niet eens een truitje voor die prijs.. Koop eigenlijk helemaal nooit meer iets voor mezelf. Mja, ik vond de zomercollectie echt super leuk! Heb niks voor de normale prijs gekocht.. Nouja, 1 longsleeve dan die ik voor het najaar/winter heb gekocht alvast, maar verder alles in de aanbieding. Het is wel zo dat je Z8 zo weer verkocht hebt. Van de week een t-shirt van Z8 in de droger gedaan, oepsie. Gelukkig was er niks aan de hand! Meestal hoot je van die horrorverhalen over Z8, maar het viel mee.. Weten jullie andere leuke merken? Ik heb ook veel van Name it en Hema. Ik hou niet van teveel poespas op kleding..
Ik vind deze collectie echtgeweldig felle kleuren staan mijn zoon leuk. Maar zelfs ik heb grenzen....haha Ik hou van next,just small,hm,hema,tumble and dry,zeeman,wibra,vd soms kiabi of bfc Wat ga jij ze aandoen met de eerste verjaardag natasjee
Oja, Next vind ik idd ook erg leuk! Kiabi en bfc? Ken ik niet.. Heb echt nog geen idee wat ik ze met hun eerste verjaardag aan ga trekken.. Lastig! Jij? Tenminste, jouw kleintje moet ook nog 1 worden toch? Weet het niet meer.. Weet dat er laatst een aantal 1 zijn geworden hier haha Leuk truitje heeft Dilara aan, leuke kleur!