Ja mijn is van 30 sept maar we gaan eind aug voor 3 weken op vakantie. Vind het lastig omdat ik niet weet welke maat die zal hebben en wat t weer gaat doen. Babyface of beebielove ook leuk maar prijzig kiabi franse site goedkope dingetjes maar soms best leuk.
Oh, haha bfc is Babyface? Ja daar heb ik ook wel kleertjes van. Oh lekker, 3 weken op vakantie! Het is ook lastig.. Hier hebben ze nu nog wel echt maat 74 maar van sommige kleertjes ook al wel 80. Denk dat ik eind van de maand op zoek ga naar verjaardagskleertjes! Heb echt geen idee wat? Is ook zo lastig in te schatten wat het weer doet..
@Oneofkind: wow is dat echt een wit broekje dat ze aanheeft? Gewaagd haha.. bij mijn zoontje zou die in no time zwart zijn denk (heb er overigens ook een liggen voor het najaar.. benieuwd hoe vaak hij 'm aan kan doen voordat er onuitwasbare vlekken in zitten haha). @Natasjee: ja hoor van meer mensen dat ze de Z8 wintercollectie niet zo mooi vinden (ik zelf vond de zomercollectie mooi maar had al teveel gekocht van andere winkels dus niks gekocht ervan - winter vind ik ook tegenvallen), plus heel veel mankementen en slechte kwaliteit nu in de wintercollectie schijnt. Nu dat mijn zoontje wat groter wordt ben ik ook aan't kijken waar ik leuke dingen uit kan halen - voorheen heel wat dingen bij de V&D en Next vandaan maar tot nu toe daar ook nog niet echt wat gezien. Moet ook nog allemaal komen denk ik, het is net augustus, maar vind het gewoon leuk om al eens rond te kijken (online). Noppies zat hem vorige winter ook goed, lekker spul die truitjes ook. 't Is dat meneertje de laatste tijd zoveel eet (en ik denk dat er misschien een groeispurtje aan zit te komen), anders zou een heel aantal dingen van afgelopen winter hem misschien dit najaar nog passen.
Kijk wat ik per toeval tegenkwam trouwens: Free Shipping 2015 summer Little Monsters Cotton baby infant boy girl clothing set t shirt + pants 2pcs children kids clothes-in Clothing Sets from Mother & Kids on Aliexpress.com | Alibaba Group
Z8 vind ik ook erg prijzig dus koop alleen dingen die ik echt leuk vind. Gelukkig vind ik deze collectie niet geweldig
Wat een lief jurkje one of a kind!!kleur staat haar mooi Wat onduidelijkere foto naar heb papa er af geknipt. Hema en next
Weer onwijs leuke kleding bij alle mooie kindjes! Vandaag just small aan Semih kijkt niet zo vrolijk heeft erge last van 2 kiezen die doorkomen. Ben gek op Z8 natuurlijk en zag al op Facebook zoveel klachten. Vond de trui Xem super maar zelfs hier in de winkel zaten er druk fouten op. Heb 1 donkerblauw broekje en de Vik trui met capuchon de rest misschien in de sale vind het zo duur. Feetje, just small, next, Hema en Tumble n dry zijn hier favoriet.
Felle kleuren zijn ook super leuk, vooral bij die kleintjes! Ik vind het ook echt super jammer dat veel kleurtjes hier gewoon niet staan. Sommige felle kleuren komen wel terug in hun t-shirts en dat kan gelukkig nog wel. Zag idd heel veel klachten over Xem, Celika. Zo zonde! Ik heb 3 donkerblauwe truitjes gezien die ik misschien wel wil hebben, maar die andere kleuren passen hier gewoon niet. Ga het binnenkort eens hier in de winkel bekijken, is toch beter te zien dan op een plaatje. Kan ik het even bij hun haarkleur houden, hihi.
Prachtige kindjes weer! Leuk die felle kleuren hoor! Jurkje van zara one of kind? Staat Dilara wel mooi dat zachte roze
Wat een mooie foto's weer! Hier een foto van Sterre, niet de mooiste, maar ach,hihi! Helemaal in hema!
Vive in een camouflage jurkje van Bambiniamore, vest van Z8, legging van Krijtwit en moccassins van Toughcookie
@larambla: haha, grappige foto zo! @oneofkind: vrolijk die kleuren! @Olifantje: polootje (of is het polo'tje ) staat hem leuk Vandaag in de speeltuin.. dus heeft hij zijn spijkerbroek aan die ik bestempeld heb tot speeltuin broek, en die schoenen heeft hij ook alleen maar aan als we even in de speeltuin zijn. Alles van Frendz behalve z'n schoenen, dat zijn Skechers.