Thnx Kiwi, vind ook dat ieder kind uniek is dus hun eigen kleertjes! Toch zie ik echt heel vaak dat meerlingen hetzelfde aan krijgen, maar ieder zijn ding. Roosje, ik ben ook voorstander van all in! Lekker relaxed. Geniet er nog maar lekker van! Vandaag weer lekker lange kleertjes aan! Vind ik even niet erg, want anders worden hun kleertjes te klein en kunnen ze ze niet meer aan, haha. Van links naar rechts: Senn Z8 & Z8 jogg Jae Babyface & Next jogg Vince Z8 & H&M
Het is hier te warm, ik plak gewoon pff. Nederland is regenachtig dus nog ff genieten. Wat een leuke kindjes weer, ze worden snel groot zeg.
Smelt natasjee heerlijke mannetje en leuke kleertjes! Lief kleine fee! Manneke in feetje en z8 spelen bij de creche..
Haha ja shirts bedoelde ik novan heeft ze ook alle 3 Ja phoe 3x .. Dat is echt mega duur dan Ik vind 2 eigenlijk al te duur dus denk dat ik het niet ga doen. Jaylin banjerd door de plassen en blubber dus dan is de jas zowiezo snel af haha Ja leuk he! @kleinefee Wat een prachtige meisjes heb je toch super schattige foto!
Dat shirt wil ik eigenlijk ook nog in 68 of 74 maar heb hem niet meer kunnen vinden helaas Staat hem erg leuk!
Niet echt iets bijzonders meer te showen qua kleding, volgens mij bijna alles hier al wel een keer laten zien. Gisteren wel een nieuwe pyjama van van Cars aan.
@Olifantje: Dankje ik blijf me erover verbazen hoe groot R eruit ziet ten op zichte van mijn zoontje! Als ik iedereens foto's zie heb ik altijd het idee dat mijn zoontje de mini is - en blijft! Overigens groeien zijn voeten wél.. hij liep een beetje raar gisteren/ struikelde een paar keer en toen dacht ik heyyy het zal toch niet?! Toen ik thuis kwam even de binnenzooltjes eruit gehaald en gekeken en jawel - tijd voor een grotere maat! Dus meneer heeft nu nieuwe schoenen. Zal straks proberen even een foto te maken als we de deur uit gaan.
Haha Wat leuk! E. vond het helemaal niks in het zwembad zonder dat iemand haar vasthield. Ze heeft dus welgeteld 1x in haar zwemband gezeten en dat was krijsen haha. En ook heel erg leuk om jou mooie meid weer eens te zien! Wat is ze groot (en knap!!) Wat een leuk stel zo samen, lief Grote meid is het al hé? Schatjes! Ze zien er alle drie weer super leuk uit! Super leuk! Echt een knap mannetje vind ik het. Ben benieuwd naar z'n nieuwe schoenen
Ik reageer straks op iedereen omdat mijn zoontje even geen zin heeft om zichzelf een paar minuten te vermaken dus plaats alleen even snel een foto nu Hij was een beetje gek aan't doen gisteren.. *edit* door de schaduw op de linker foto ziet zijn hoofd er een beetje groot uit als je niet goed kijkt haha.. als je twee keer kijkt zie je dat het door de schaduw komt
@Natasjee en Elvira: mooi in Z8 Vind het jullie kindjes echt leuk staan! @OneofKind: Haar haartjes beginnen ook goed te groeien he?! Vandaag zonnig zomerweer, geniet ze!
@LA85, haha, het was me niet gelijk opgevallen dat grote hoofd, dacht dat ie gewoon zo een bos haar had, maar nu je het zegt zie ik idd die schaduw. Zal zo weer even een foto plaatsen als de mannen wakker zijn. Al heeft Senn een t-shirt aan wat ik pas geplaatst heb. Wij krijgen straks bezoek van onze drieling vriendje en vriendinnetjes, dat wordt een gezellige boel!
Hier trouwens een foto van de bruiloft. De kinderen lijken alleen altijd knalrood op op foto's haha. Als mensen ze in het echt ziennzeggen ze altijd, 'he, ze zijn helemaal niet zo rood als op de foto'. Ook keken ze niet echt vrolijk.. Heb vriendlief zijn hoofd even weggewerkt, want weet niet of ie zo openbaar wilt haha.