Ooh, ja daar ben ik ook lid en tot nu toe heel veel nieuw gescoord, maar de Tor zie ik alleen nog maar tweedehands voorbij komen. Heb morgen cake smash en ik weet gewoon niet wat ik ze aan zal trekken. Zit te denken aan de kleertjes die ze vorige week op de bruiloft aan hadden. Worden die tenminste ook nog een keer gedragen.. Of toch gewoon allemaal hun eigen kleertjes.. Lastig!
Klopt maar heel Soms staan er ook nieuwe tussen. Oei lastig je kan ook alledrie in een gekleurde romper doen
Ja idd.. Heb er al vaak iets nieuws gekocht voor leuke bedragen, anders had ik nooit zoveel Z8 shirtjes gehad, want voor de gewone prijs koop ik het echt niet. Je moet mazzel hebben met mensen die het in de verkeerde maat gekocht hebben of het toch niet aantrekken en dan weer willen verkopen. Helaas, degene die de cupcake zou maken en bezorgen hwwft vanochtend een uur voor de shoot afgebeld!! Het is weer een gewone shoot geworden, wel met wat vlaggetjes en ballonnen erbij.. Baalde vanochtend vreselijk!
Haha ja ik Aas ook altijd op die mensen haha. Oh wat jammer zeg balen! Maar je kan thuis ook even een cake smash doen
De eerste foto is in Walibi, afgelopen vrijdag. De tweede foto is van vandaag, weer lekker thuis (let niet op z'n gezicht)
Erg leuke foto's Natasja! Wat een droppies, en wat een super schattige foto van Vince! De andere kindjes zien er ook weer erg leuk uit!