Wat een leuke foto's 78Sandra! Afgaande op de foto's hebben jullie een hele fijne tijd gehad, leuk! Natasjee: wat een heerlijke mannetjes, leuke foto's! Lilaa: Die snorretjes print is leuk!!! En wat wordt hij al groot zeg! Olifantje: haha ik zie het al.. die van jou is ook goed in gekke gezichtjes trekken! Hier even geen foto's, misschien vanmiddag. Zoontje heeft geen zin om stil te staan/zitten
Wat een knapperds komen er weer voorbij altijd zo leuk om te zien Natasjee: De foto's zijn super leuk geworden en die van Vince is idd super schattig. Vind het echt net een tweelingbroertje van ons mannetje op deze foto
Dank jullie wel! Haha Set, ook zo een lekker bolletje! Hier een foto wat ze vandaag aan hebben, maar ze hebben geen zin om er helemaal goed voor te gaan zitten
Leuke foto's weer! Hier heeft de boef ontdekt hoe hij in de kinderwagen kan klimmen, niks is meer veilig.
Lang niet geweest in dit topic maar wat een schatjes komen er toch weer voorbij! Hier mijn draakje Eerste foto zijn voetbaltenue aan omdat we papa op gingen halen van Schiphol. Tweede foto helemaal in Z8.
Wat leuk natasjee die shoot!super leuk gedaan. Wat eeb ondeugend koppie heeft rowin olifantje. Leuk celika mijn man zou alleen nietblij. Worden van die sport teneu Ziet er gezellig uit sandra!leuke kleertjes heeft die aan. Mijn mannetje in next en voor naar buiten het vest van ter stal.