Eerste was vandaag even passen, Z8 en broekje van Next. Andere foto's van gisteren. Truitje van Tumble, truitje van Z8 en truitje van Name it
En 1 van vandaag. Lekker makkelijke kleren voor in het speelparadijs. Shirt van name it, een joggingbroekje van de Prenatal en een lekkere eierkoek van oma. Sorry voor de scheve nekken, maar ik krijg de foto niet gedraaid.
Haha..wat een leuk topic! Ik wil ook meedoen. Ik heb dan wel een zoon haha. Dit is Tim vandaag: Bekijk bijlage 492792 Krijg alleen de foto niet recht .
Leuke foto! In het peuter en kleuter gedeelte is zo'n zelfde topic voor kindjes ouder dan 2. Misschien dat het daar nog leuker is om mee te kletsen en te delen.
Nieuw setje z8 passen. Hopelijk doet ze de zomer er mee al denk ik dat die kans klein is aangezien de zomer over een half jaartje volop is.
Zoontje war hjh net e3 fotoshoot aanhad shirt noppies en broek hema Dochter mexx jurkje en verder geen idee😂
Mijn meisje op de dreumes groep vandaag In het flesje zat niets is dichtgeplakt is voor de kindjes om mee te spelen In z8 kleertjes en Adidas schoentjes erbij aan