Heel erg bedankt voor de leuke reacties meiden!! Echt heel leuk! Mixedbeeb, ik zal je even een pb sturen lieve reactie trouwens!! Lijsterbes, Wat leuk! Nu ben ik echt heel erg benieuwd naar jullie zoontje! Je mag me altijd een pb sturen!
Daar is jouw prachtige prinsesje weer! Wat ziet ze er weer lief uit! Kijk d'r nou zitten Heeeerlijk kind! Ik smelt! Wat een schattige foto's met papa! Lief! Mooie kleurtjes! Staat haar goed!
En vandaag draagt mij popje dit: Bekijk bijlage 418979 Bekijk bijlage 418978 Lekker kwijlen zoals je ziet Komt weer een tandje aan.
Die ogen!! Smelt smelt smelt smelt... 😍 Je ziet echt heeel duidelijk dat ze een mengelmoesje is. Haha tegenwoordig zijn alle kindjes van alles nog wat. Ik ben Turks/Mongolisch haar vader is Nederlands/Portugees/Moluks. Ik hoor weleens dat m'n dochtertje op een Chineesje lijkt haha Toen ze net geboren was helemaal! Dit jurkje van Imps & Elfs, zo cute! Baal dat ze dat jurkje maar heel even aankon.
Zo, ben ik ook weer whaha. Ga vanaf nu weer netjes reageren! Zie prachtige Elif weer voorbij komen ♡ Nahla: Schatje zeg! SDonya: Vind het echt een prachtkind! Sydneys: Haha kijk hem nou! Sara vandaag in Next en Nikes aan. Krijgt thuis niks te eten, dus dan maar de AH boerderijdieren
Soeee Aaaaww die schoentjes! Wat een mooi dametje en wat heeft ze al lang haar! Ik ben jaloers! Ik hoor steeds dat ik een 'prachtige zoon' heb haha.
Ik vind het echt suuuuuuper mooie foto's! Ik wil ooooook haha! Vertel vertel vertel! Wanneer, wanneer hoe duur!
Dankjewel Haha, het is inderdaad een hele mix! Hier is ze half Turks, kwart Nederlands en kwart Surinaams. Jouw meisje is echt prachtig, vind dat je het Turkse ook wel goed ziet juist door de oogjes. Super cute!! Aaahg kijk die beentjes nou! Te schattig hoor! Heel leuk jurkje. Ah, die schoentjes blijven je heel stoer staan Saar! Eet smakelijk Ik ben ook echt heel blij met de foto's!! Heb echt dagen zitten zoeken naar dé fotograaf maar uiteindelijk bij Lizet Beek terecht gekomen. Weet niet of dit mag maar anders moet het maar weer verwijderd worden: Home » Lizet Beek Het was voor ons wel echt uit de regio, maar ze is naar ons toe gekomen dus kostte wat extra maar vind het elke cent waard. Agh, lief zeg! Nog zo lekker klein!
Mijn moppie vandaag lekker in haar relax outfit en voetbal romper gekregen van papa haha. Bekijk bijlage 419105
Oohhh ik wil ook!! Ik heb een bladwijzer aangemaakt. Hengelo ligt een beetje uit de buurt (2 uur rijden) Dan zou ze ook hierheen moeten komen. Leuk idee voor haar eerste verjaardag! Ik ben aan het na-apen hihi (Ik hoop niet dat je het erg vindt) Ik wil echt uitpakken met haar allereerste verjaardag
Aaah nee joh natuurlijk vind ik dat niet erg! Hartstikke leuk juist!! Het is echt een lieve meid en ze maakt echt prachtige foto's! Weet zeker dat jouw meisje ook echt een geweldige fotoshoot zal hebben. Hier hadden we de shoot met 11 maanden precies zodat er nog tijd is de foto's voor haar te bewerken etc en eventueel een uitnodiging te maken.
Haha kijk nou! Een Beşiktaş shirtje! Wat lief van je! Ik was op slag verliefd op je foto's. Ze zijn zo mooi geworden. Ik heb me ook suf gezocht, maar het was het telkens nét niet. Nu heb ik dankzij jou beet. Het bewerken vind ik ook heel mooi geworden. Thanks lieverd!
Nahla: Dank je, lief van je Haha ahh, straks heeft ze ook lange haartjes en dan komt het allemaal goed! Prinsessa: Ahhh schatje wat zie je er stoer uit zo! Twingia: Hee onze dochters hebben dezelfde naam, alleen die van mij zonder 'h', haha! Sara vandaag in Next. Trui is nog een beetje te groot, maar vind het zo frisjes!
Prinsessa hihi besiktas ! Elif is toch zo mooi. Nahla je zou idd eerst chinees denken. Hier mijn prinsesje