Ja de telefoon was 1 van de cadeautjes . Alleen is zij nog lang niet in de fase van de telefoon naar haar oor te doen. Ze vindt het leuker om er op te bijten en te drukken .
Cally: gefeliciteerd met je mooie prinsesje, wat zag ze er weer lief uit. Alle andere meisjes zien er ook weer te lief uit....
Mijn mannetje in een spijkerbroekje van de hem, shirtje born to be famous en schoentjes onbekend Bekijk bijlage 420744 Poging doen tot zitten Bekijk bijlage 420745
Wat leuk allemaal weer! Oxbow wat een lief mannetje! Lekker zo in de zandbak he ! Ons popje vandaag: Bekijk bijlage 420748
Bekijk bijlage 420750 Bekijk bijlage 420751 Vandaag is Elissa 1 jaar! We vieren het verder zaterdag, maar ze mag nu alvast haar mooie outfit aan
me26 gefeliciteerd met je mooie dochter, mooi outfit heeft ze aan hoor mama van een popje: dat pakje gewoon te schattig, wat dat betreft zijn meiden veel leuker te kleden dan jongens. Als je hier naar de kasten van de jongens kijkt en dan in de kasten van de meiden zie je dat ook wel terug (schaamt zich)
Gefeliciteerd!! Super schattige outfit . Komen van Hema, zijn eigenlijk slofjes, niet echt geschikt om buiten mee te wandelen .
Dankjewel! Leuk shirt van je zoon!. En het vestje van je dochter is van de Lidl? Ik wist niet dat ze daar zulke leuke dingen verkopen. Is echt een vestje wat ik mijn meisje ook aan zou kunnen doen, ik hou sowieso van groen.
Gefeliciteerd! Een echte feestjurk voor de jarige jet Zara, erg leuk weer. Ook schattig, dat strikje in haar haar. Mamavaneenpopje, mooi pakje. Shaantje, de knopjes van zo'n telefoon zijn natuurlijk ook errug leuk met al die geluidjes en lichtjes. Dat vindt mijn dochter ook hoor .
Dankjewel Bambi en oxbow. Mijn dreumes vandaag in een vestje van Zara, romper Hema en broekje van tumble 'n dry. Bekijk bijlage 420885