Alweer mooie voorbij zien komen hier. Vandaag Jenthe op haar nieuwe poef. Jurkje heeft ze gehad komt uit Spanje. Lijkt een beetje op Musti hihi. Bekijk bijlage 420963 Bekijk bijlage 420964
Leuk weer allemaal! Sydneys wat is het toch een schatje! Leuke foto van Jenthe! Cally ziet er ook weer enig uit! Vandaag met mijn popje op de hei geweest lekker spelen & wandelen en natuurlijk fotos maken even spammen! Bekijk bijlage 420993 Bekijk bijlage 420995
Die legging wil ik ook super graag voor m'n dochter! Kan hem nergens meer vinden en staat ook niks op mp! Super leuk
Als ik het goed heb onthouden, Soeee en Prinsessa van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisjes! Fijne dag vandaag!
ja inderdaad! Gefeliciteeeëerd!!! Beetje dubbel gevoel waarschijnlijk, officieel van baby naar dreumes, maar stiekem vind ik een dreumes nog leuker dan een baby. Lopen, praten, grapjes maken en helaas ook drammen en driftbuien. Maar het is overall echt heel leuk dames!!!
Jarige lieve kindjes. Van harte met jullie verjaardag! Een hele fijne dag vandaag met jullie mooie kleertjes aan. Verwacht vandaag of morgen weer super mooie fotos met prachtig gekleede schatjes.
Soeee en Prinsessa, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie meisjes!! Ik ben heel benieuwd naar hun verjaardagsoutfits
Wat lijkt hij groot zo. Leuk setje! YYZHU, dat broekje blijft té leuk Sugarblossom, wat een schatje is jouw dochter. Leuke poef ook Mamavaneenpopje, hele mooie foto's! Nog even genieten van het prachtige weer. Leuke kleren heeft ze aan. Dat setje met roze giletje vind ik erg mooi.