Dankjewel. Heb nog even gekeken op de site, maar helaas. Wou nog even zeggen dat ze wel hele schattige staartjes heeft
Dank je wel! En volgens mij is ie ook wel aan de grote kant, net 3 maanden en al 7kg maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal
Dank je! Ja dat kontje vind ik ook zo cute ♡ De fiets vindt ze heel leuk gelukkig! Vooral als ik ermee ga racen haha. Hij is ook heel wendbaar dus dat is fijn!
Soee en prinsessa: gefeliciteerd met jullie meiden. Soee wat een mooie taart en wat een mooi outfit had je meisje. Nog een mooi meisje gezien, weet alleen niet meer van wie...
J een broekje onbekend, die heb ik gekregen en shirtje van noppies Bekijk bijlage 421250 S een broekje van we en shirtje name it, en schoentjes name it Bekijk bijlage 421252
Leuk allemaal! In het speciaal..Sara, wat een knappie! Hebben jullie een leuke dag gehad? En die tutu is super, waar heb je die gehaald?
Thanks all!! YHZZU: Leuk die. Sterren Cally: Ahhh lief!! Met dr prachtige haartjes oxbow: Leuk, knappe kinders! Brightness: Ahh tnx! De tutu is van Next! (Hoe kan het ook anders.....) Ja we hebben een topdag gehad!