MissLegens, leuke outfiten schattig meisje! Ik stond toevallig vandaag met dat truitje in mn handen, maar ik heb eigenlijk al veel te veel!!!! Spring, mooie krullen heeft jouw dochter Roosje24, leuk meisje! Prinsessa, wat ziet Elif er weer leuk uit.
Wij zijn lekker een weekje op vakantie en zijn vandaag lekker wezen zwemmen! Ze heeft haar nieuwe badpakje aan van de prenatal!
Kletskousen, ff teruglezen hoor!! Roosje: Nog bedankt! Vond de roze outfit leuk hoor, bij Eslina! En de outfit van gisteren ook! Shaantje: Wat wordt ze groot hè, popje! Brightness: Haha tnx!! Zara: Aaah lieve Carmen weer! Kiwi: Haha ja zou je niet denken hè. Ze is kwart Tunesisch maar echt een kaaskopje. Bij jouw dochter zou je het idd ook niet zeggen whaha. En idd, hopelijk worden ze snel bruin! Prinsessa: Je hebt het al 1000x ofzo gehoord, maar jullie zagen er allebei prachtig uit en de taart ook!! Schatjes, kussss van ons! Nichelle: Ook jij wist het al hihi, maar Nova zag er beeldig uit, de knapperd! Lieve Nova, lekker zwemmen! Sugarblossom: Nog bedankt! Je meisje zag er heel schattig uit! Fijn dat de prikjes goed gingen. Hopelijk wordt ze er niet ziek van (kan een week duren voordat ze ziek worden geloof ik toch?) YYZHU: Leuk, was de bruiloft leuk? Misslegend: Ik vind haar haartjes juist heel schattig zo! En de laarsjes zijn ook poepig Sydneys: Haha ahh, serieus smoeltje!
Wat zien jullie kindjes er weer mooi uit meiden! Ik plaats mijn kippetje ook weer 😃 Ze heeft gister haar eerste stapjes gezet! Ben zo trots op d'r. Tot vorige week kroop ze niet eens. Nu kruipt ze als een reptiel door het huis en waggelt ze achter d'r roze rollator achter me aan hahaha
Wat een leuke kindjes weer. Soee, nieuwe speelgoed is altijd interessant.. wat kijkt Sara lief hihi. echt een poppetje.. piana heeft Eslina ook, ze speelt er nu niet meer mee nu ze ouder wordt. Beter gezegd; ze speelt niet meer met speelgoed, heel af en toe. ze wil liever met dingen spelen die ze niet mag