Dankjewel dames! Shaantje, dat gaat denk ik dan nog wel even duren dan, onze meisjes zijn volgens mij ongeveer even groot
Annelie566 Lief stoer Cally Zoet en schattig Vorige week zaterdag toen mijn vader jarig was en gingen uiteten: Bekijk bijlage 423505 Bekijk bijlage 423506
Jullie zullen wel raar opkijken maar gisteren is ivy een jaar geworden. Wij zijn zo trots op onze dochter, meer dan 3 maanden te vroeg geboren. De tijd is zo snel gegaan en alles is goed gekomen. Genoeg geklets! Gisteren hebben we dus haar eerste verjaardag gevierd! Ze heeft zo genoten! En ze is flink verwend ☺️ Bekijk bijlage 423558
Dat is inderdaad een verrassing! Jullie mogen zeker trots op haar zijn. Gefeliciteerd met jullie mooie meisje!! Ze zag er prachtig uit.
Haha dank je! De foto is al weg, maar had hem nog wel gezien. Leuk weer! Fijn dat jullie wel een goede nacht hadden! Tnx! En heel schattig weer! Denk dat Sara zo'n staartje aan de zijkant nog niet kan. Vind het zo cute! Erg leuk! De outfit van gisteren ook! Wauw, die zag ik niet aankomen! Nog gefeliciteerd! De leeftijd in je banner is dus haar gecorrigeerde leeftijd?! Wist ik niet joh. Fijn dat ze het zo goed doet en ze is heerlijk verwend!
Ik vind hem geel zelf heel leuk staan! Vest is van noppies broek is van de hema. In het echt is de broek een beetje okergeel.. Lekker herfstig